Anul 2010 a reprezentat pentru firmele de consultanță și training în management din România o revigorare în ceea ce privește veniturile obținute. Dacă la sfârșitul anului 2009 majoritatea firmelor înregistrau reduceri ale veniturilor, la sfârșitul anului 2010 62% dintre firme au înregistrat creșteri sau stagnări ale cifrei de afaceri anuale, conform studiului “Piața de consultanță în management din România în perioada 2010-2011” publicat recent de AMCOR, Asociația Consultanților în Management din România.
Studiul se bazează pe cercetarea de piață online întreprinsă de AMCOR în perioada
1 noiembrie-20 decembrie 2010, ale cărei concluzii au fost validate în cadrul unei întâlniri de tip focus-group cu reprezentanți ai unor firme de consultanță, întâlnire organizată de AMCOR în februarie 2011 .
Piața românească de consultanță în management rămâne o piață fascinantă, chiar în contextul dificultăților economice ale anului 2010 declară domnul Mihai Svasta, președinte AMCOR, în introducerea studiului.
Dificultățile și oportunitățile pe care le furnizează mediul de business românesc, precum și evoluția cererii de consultanță în 2010, comparativ cu anul 2009, așteptările firmelor de consultanță pentru 2011, evoluția onorariilor percepute, tendințele de exportare a serviciilor de consultanță, experiența și pregătirea consultanților în management din România, etc, sunt cuprinse și ilustrate în studiul „Piața de consultanță în management din România în perioada 2010-2011”.
Informații din studiul realizat de AMCOR se vor regăsi și în studiul pieței europene de consultanță realizat de FEACO, Federația Europeană a Asociațiilor de Consultanță în Management.
{mosloadposition user9}