Antreprenor, secţiunea săptămânală a cotidianului de afaceri Business Standard, oferă începând de astazi, 16 februarie, prima platformă de comunicare directă a întreprinzătorilor români cu marii antreprenori ai lumii.
În vremuri dominate mai puternic ca niciodată de schimbare, cititorii Antreprenor vor afla în fiecare săptămână cum să îşi reinventeze rapid şi uşor afacerea, direct de la oamenii care au reuşit acest lucru. Dovadă vie a puterii de adaptare, marii antreprenori români şi internaţionali le transferă cititorilor Antreprenor capacitatea de a înţelege şi valorifica atât oportunităţile cât şi obstacolele din business.
În plus, din 16 februarie, secţiunea Antreprenor oferă cititorilor săi o serie de noutăţi editoriale, completând aria de informaţii şi instrumente utile puse la dispoziţia întreprinzătorilor români pentru iniţierea şi dezvoltarea propriei afaceri.
Pe lângă sfaturi practice venite de la antreprenori celebri pe plan internaţional, întreprinzătorii români vor găsi în paginile Antreprenor interviuri şi studii de caz prezentând idei de afaceri inedite, statistici comparative regionale, topuri şi succese antreprenoriale regionale finanţate din fonduri europene, pentru a menţiona doar o parte din provocările pregătite de redactorii Antreprenor.
Lansat în mai 2008, Antreprenor şi-a propus să devină un instrument eficient de comunicare şi formare pentru antreprenori, un punct de contact între aceştia şi oportunităţi, tendinţe, surse de finanţare, dar şi un instrument care să le ofere posibilitatea de a dialoga cu profesionişti în strategie, marketing, legislaţie etc. Structurat pe şase capitole majore de interes pentru acest segment, produsul continuă să pună accent pe informaţii utilitare şi soluţii practice, dar totodată extinde aria de subiecte relevante pentru întreprinzători, în contextul actual al economiei.
În cele nouă luni scurse de la apariţie, Antreprenor a dezvoltat o platformă de dialog între antreprenorii români şi o bună parte dintre cei mai cunoscuţi consultanţi care activează în piaţa locală. Nume sonore din consultanţa românească vor continua să îi sprijine pe cititorii Antreprenor să identifice oportunităţi, să implementeze strategii de adaptare şi să aplice soluţii de depăşire a obstacolelor din business. Experţii casei de avocatură Ţuca, Zbârcea & Asociaţii, Radu Limpede, managing partner Initial Advisory (consultanţă fonduri europene), Octavian Pantiş, TMI (consultanţă HR şi training), Adrian Stanciu şi Iuliana Stan, Human Synergistics (consultanţă strategică), Dan Berteanu, Talent Stream România (consultanţă recrutare şi HR) Sorana şi Andrei Savu, Premium PR (comunicare), sunt doar câţiva dintre cei care vor relaţiona cu cititorii, prin intermediul Antreprenor.
În ediţia de astăzi, cititorii vor putea găsi în Antreprenor, zece exemple de idei de afaceri care au toate şansele să funcţioneze chiar şi în perioada de criză, idei al căror numitor comun este creativitatea. Cum ar fi de exemplu să produci prăjituri care să fie mâncate din două înghiţituri, să îţi îndulceşti ceaiul cu o pastilă de miere în loc de zahăr cubic sau să îţi poţi cumpăra haine de firmă create însă după dimensiunile şi gusturile proprii.
Începând cu numărul din 16 februarie, cititorii Antreprenor vor putea citi exemple de afaceri iniţiate şi dezvoltate de tineri antreprenori din întreaga lume. Primul studiu de caz: trei adolescenţi britanici, pasionaţi de creşterea plantelor îşi deschid o afacere cu aranjamente florale la 15 ani, în urma unui curs practic despre dezvoltarea afacerii pe care l-au urmat în şcoală. La un an după simularea pe hârtie, cei trei prieteni pun în practică ideea. Astăzi au 19 ani, sunt studenţi şi antreprenori cu patru ani vechime în business. Cel mai dificil obstacol pe care l-au avut de înfruntat în cursul celor patru ani a fost vârsta, din cauza căreia au reuşit cu greu să convingă potenţialii clienţi şi banca, pentru a putea deschide un cont bancar.
De asemenea, Antreprenor introduce în fiecare lună o nouă secţiune dedicată destinderii cititorilor săi, propunând resurse utile structurate sub formă de topuri de cărţi de business, website-uri de specialitate, jocuri educative şi de strategie.
Parte a primului proiect integrat dedicat unei anumite categorii de public, proiectul “Antreprenor” este susţinut de asemenea, şi de televiziunea de business The Money Channel, printr-o emisiune dedicată antreprenoriatului şi difuzată în fiecare joi, la 19:15, precum şi online, pe site-ul www.standard.ro/antreprenor. De altfel, începând din martie 2009, conţinutul editorial din print şi TV se va regăsi pe www.antreprenor.net, un nou portal dedicat întreprinzătorilor din România.
Antreprenor apare în fiecare luni, împreună cu cotidianul de afaceri Business Standard. Produsul se adresează unui public educat, cu vârste între 25 şi 45 de ani, studii superioare, venituri medii şi ridicate, antreprenori de talie mică şi medie sau profesionişti aflaţi încă în postura de angajaţi, dar pe punctul de a intra în afaceri pe cont propriu. Indiferent de aria principală de expertiză profesională, aceştia vor găsi în Antreprenor informaţii utile legate de funcţionarea business-ului propriu. De asemenea, Antreprenor vizează categoria tinerilor cu vaârste între 18 şi 25 de ani, deja angajaţi într-un demers antreprenorial sau care au o idee clară pentru un business propriu încă de pe băncile facultăţii.
{mosloadposition user10}