Pe 1 septembrie, Lipton Ice Tea a încheiat campania „Mi-e vară” cu un concert LIVE susținut de Antonia la Fratelli Social Club, în exclusivitate pentru fanii care au răspuns provocărilor Lipton de-a lungul verii. Seara a fost presărată cu surprize pentru cei prezenți, de la muzică live, la concursuri cu premii și cocktailuri pregătite cu măiestrie de Valentin Luca.
Pentru a fi invitați la eveniment, fanii au înscris în concurs, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, fotografii cu gașca lor de prieteni, în care au redat spiritul campaniei #mievara. Cea mai bună fotografie a fost răsplătită cu un premiu-surpriză în timpul petrecerii.
Un alt moment special a fost oferit de Valentin Luca, fost concurent al emisiunii Românii au Talent și campion mondial la bartending. El a realizat un cocktail-show acrobatic special pentru invitați și a preparat o serie de rețete originale, folosind cele două sortimente Lipton Ice Tea lansate în această vară, în ediție limitată: Lipton Ice Tea piersică și guava și Lipton Ice Tea cu mango, cocos și lime.
„Campania „Mi-e vară” și-a propus să transforme o vară obișnuită într-o aventură plină de gust, în care fanii Lipton Ice Tea au fost în prim-planul tuturor activităților desfășurate. Prin această petrecere, am vrut să premiem fanii care ne-au fost aproape, să sărbătorim împreună o vară reușită și să ne încărcăm cu energie până în vara ce urmează, în care vom reveni cu alte surprize și momente speciale”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.
De-a lungul campaniei, fanii au fost invitați să povestească, în mediul online, cele mai reușite experiențe de vară folosind hashtagul #mievara. Lipton Ice Tea i-a răsplătit cu numeroase surprize și momente speciale, precum întâlnirea cu Antonia, imaginea campaniei „Mi-e vară”, Iulian Moga și Gabriel Hennessey, la un atelier în care cei trei i-au învățat pe fani tips&tricks pentru realizarea unui videoclip, spot comercial și a unei ședințe foto.