Solutia SIVECO pentru informatizarea productiei si implementarea sa cu succes la compania Anticorosiv capteaza interesul organizatiilor din acest segment de piata
Recent, în cadrul unui seminar, desfasurat la Bucuresti, specialistii SIVECO România au prezentat solutia pentru informatizarea productiei, invitat special fiind Razvan Gheorghe, Director IT al companiei Anticorosiv, organizatie care a implementat cu succes aceasta componenta din pachetul integrat SIVECO Applications.
Componenta de Productie din cadrul pachetului integrat SIVECO Applications este cel mai puternic si performant instrument software existent în acest moment pe piata româneasca, facilitând gestionarea activitatilor de pregatire, programare, lansare, urmarire si control ale proceselor de productie.
Produsul, alaturi de celelelte componente din cadrul sistemului informatic integrat SIVECO Applications, este folosit de o serie de companii marcante din industria româneasca, fiind consolidat si validat pe baza observatiilor si nevoilor clientilor SIVECO.
Un astfel de caz de succes este Anticorosiv, care a implementat alaturi de Componenta de Management al Productiei, Componenta Managementul Financiar – Contabil, Componenta Managementul Stocurilor si Contractelor, Componenta Managementul Salarizarii si Resurselor umane si Componenta SIVECO Business Analyser.
Domnul Razvan Gheorghe, Director IT si Manager de Proiect din partea Anticorosiv SA a expus audientei avantajele utilizarii sistemului informatic integrat în cadrul companiei sale.
"Prin implementarea sistemului SIVECO Applications, compania noastra va beneficia de toate instrumentele de care are nevoie în vederea optimizarii procesului de lucru si dezvoltarii de produse inovative si de calitate, în timp redus si la costuri scazute", a spus reprezentantul Anticorosiv SA
Implemetarea Componentei Managementului de Productie a contribuit la gestionarea eficienta a activitatilor pe care le implica procesul de productie din cadrul societatii Anticorosiv:
- Comenzile de productie se lanseaza lunar pentru produsele care se executa în luna respectiva, în functie de contractele aflate în derulare;
- Exista o legatura stransa între contract si comanda, la selectarea unei faze a unui contract, datele fiind introduse automat din acel contract;
- În faza de definire a comenzilor, acestea sunt împartite în doua categorii: produse finite si semifabricate;
- Comenzile se cumuleaza automat în grupe de proiecte, cheltuielile putând fi ulterior urmarite pe baza acestui criteriu;
Dispozitiile de lucru se genereaza automat pe baza comenzilor selectate din programul de fabricatie.
Dintre avantajele majore pe care o asemenea solutia de informatizare a productiei le aduce oricarei societati ce activeaza in sectorul productie mentionam: fundamentarea deciziilor manageriale pe informatii de încredere, obtinute în timp util, cresterea eficientei activitatilor, cresterea eficacitatii procesului de business, sincronizarea activitatilor, proceselor, departamentelor, oamenilor, cresterea productivitatii.
"Utilizarea Componentei pentru Managementul Productiei de catre societatile productive aduce beneficii majore concrete: cresterea profitului, avantaj competitiv si mai multa satisfactie clientilor" declara doamna Aurora CRUSTI, directorul departamentului SIVECO Applications.
Despre SIVECO România
Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.
SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health. De asemenea, SIVECO Romania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore, implicând dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
Între proiectele de succes derulate de SIVECO România se situeaza în zona eGovernment, incluzând Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Autoritatea Nationala a Vamilor si Ministerul Afacerilor Externe, Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarire Comunala. Printre cei mai mari clienti ai sai se numara companii private ca de exemplu PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000, de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza. Compania dezvolta cu succes parteneriate de afaceri cu cei mai mari producatori de software din întreaga lume, printre care Microsoft, Oracle, precum si cu integratori IT cum sunt HP, IBM si Bull. SIVECO România este membru a mai multe asociatii profesionale si de afaceri din România, cum sunt AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC. Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând //siveco.ro/ . {mosloadposition user10}