Românii au ales Antena 3 pentru a urmări, în 19 ianuarie, prima ieşire publică a preşedintelui de la începerea manifestaţiilor, mitingul USL şi desfăşurarea unor noi proteste în Bucureşti. Antena 3 a fost lider incontestabil de piaţă în topul televiziunilor din România, conform Kantar Media. În rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani, postul de nişă a înregistrat o medie de 16,4% cotă de piaţă şi 4,3 rating, devenind astfel principala sursă de informare a telespectatorilor şi cea mai urmarită televiziune din ţară întreaga zi.
Antena 3 a continuat să domine clasamentul şi în prime-time, când, în cel mai dificil interval orar, a înregistrat
o medie de 16,6% share şi 8,2% rating, depăşind astfel toate celelalte posturi TV şi detaşându-se de competitorii direcţi.
Vârful de audienţă a fost atins la ora 21:57, când 965.000 de telespectatori urmăreau Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, iar Antena 3 obţinea 10.5% rating şi 20.0% cotă de piaţă.
Antena 3 s-a impus nu numai pe targetul său, 18+ urban, ci şi pe segmentul Urban All. Cu o medie de 15.5% cotă de piaţă pe întreaga zi, postul de ştiri a fost liderul tuturor televiziunilor din piaţă autohtonă şi s-a clasat la mare distanţă de principalul concurent, Realitatea TV.
Avantajul semnificativ fost menţinut şi în prime time, când Antena 3 a obţinut o medie de 15.7% share şi 7.4% rating şi a depăşit atât toate posturile generaliste, cât si pe cele informative.
De altfel, în minutul de aur înregistrat la ora 21:57, peste 1 million de telespectatori priveau la Antena 3 desfăşurarea evenimentelor din Piaţa Universităţii.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.