Miercuri, 18 iulie, telespectatorii au ales Antena 3 pentru a se informa cu privire la organizarea referendumului, atentatul din Bulgaria, cazul Blejnar sau raportul Comisiei Europene privind ţara noastră, clasând postul de nişă pe primul lor în topul tuturor televiziunilor din România.
Conform Kantar Media, la nivelul întregii zile, postul de ştiri a înregistrat o medie de 12,9% cotă de piaţă şi un rating de 2,5%, în rândul publicului urban de peste 18 ani, surclasând generalistele Pro TV şi Antena 1.
Antena 3 îşi păstrează poziţia de lider şi în prime time cu o medie de 13,7% share şi 4,9% rating, postul de nişă impunându-se din nou în faţa tuturor celorlate posturi TV.
Emisiunea „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, difuzată în intervalul orar 15.00-16.00, a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă, o medie de 15,6%, în timp ce „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea” a fost din nou cel mai urmărit program al postului, adunând o medie de 5,8 rating. Minutul de maximă audienţă a fost atins la ora 22.45, când la Antena 3 se uitau 700.000 de telespectatori.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.