Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri şi în prima luna de activitate a noului guvern condus de Victor Ponta. Cu o medie de 7.2% cotă de piaţă în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani, Antena 3 s-a impus ca liderul posturilor informative din România pe întreaga zi, anunţă Kantar Media.
Postul nostru rămâne cea mai vizionată televiziune de ştiri şi în intervalul orar 19-24, cu 2.8 puncte de rating şi 6.6% media market share-ului, adică triplu faţă de următorul clasat, Realitatea TV.
Programele Antena 3 au fost preferate ca sursă de informare şi de telespectatorii din targetul “urban all”, datele de audienţă indicând o medie de 6.6% a cotei de piaţă pe întreaga zi,
şi de 6.1% seara, când se difuzează cele mai puternice formate din grila tuturor posturilor TV.
Topul emisiunilor informative difuzate de televiziunile de ştiri este dominat în continuare de producţiile marca Antena 3, primele 3 clasate fiind Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu şi Stirile orei 21.
În ceea ce priveşte evoluţia ratingului comparativ cu mai 2011, acesta înregistrează o creştere de 33 de procente în timpul zilei şi de 22% în prime time pe targetul 18+urban, în timp ce la nivelul întregului public din mediul urban audienţa creşte cu 40% ziua şi cu 25% între orele 19 şi 24.
Copyright ARMADATA.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat la CNN International si este parte a INTACT Media Group.