În luna septembrie, Antena 3 a urcat din nou pe podium, obţinând locul al treilea în topul televiziunilor generaliste şi primul loc în topul posturilor de ştiri, anunţă Kantar Media.
Pe parcursul întregii zile, Antena 3 a obţinut o medie de 9,2% cotă de piaţă, în rândul publicului din mediul urban cu vârstă de peste 18 ani, clasându-se după Pro TV şi Antena 1.
În prime time, când competiţia pentru audienţă este mai acerbă, postul de nişă îşi păstrează locul al treilea în clasament, cu o medie de 3,7% rating şi 9% share.
În topul emisiunilor difuzate de posturile de ştiri, primele 18 poziţii sunt ocupate de producţii ale Antenei 3, Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, Ediţie specială, În Premieră cu Carmen Avram, Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu şi Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor ocupând primele 5 locuri.
Comparativ cu septembrie 2011, ratingul pe whole day a înregistrat o creştere de 73%, de la o medie de 1,1% la 1,9%, în timp ce media cotei de piaţă a urcat cu 37 de procente, de la 6,7% la 9,2%.
Creşteri semnificative s-au produs şi în prime time, când ratingul a urcat cu 54%, de la o medie de 2,4% la 3,7%, iar share-ul cu 32%, de la 6,8% la 9%.
Copyright ARMA DATA.