Într-o perioadă în care politicul captează atenţia tuturor românilor, Antena 3 s-a impus încă o dată ca principala sursă de informare şi cea mai urmărită televiziune din România.
Kantar Media anunţă pentru postul de nişă o medie de 11.9% cotă de piaţă la nivelul întregii zile de 17 iulie, în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani, cifre care situează Antena 3 pe prima poziţie în clasament, înaintea Antenei 1 şi Pro TV-ului.
Şi în prime time Antena 3 se situează înaintea principalelor generaliste şi la distanţă semnificativă de celelalte posturi de ştiri, obţinând o medie de 4.6% rating şi 11.8% cotă de piaţă.
Dacă emisiunea cu cea mai mare cotă de piaţă a fost jurnalul de ştiri de la ora 12.00, prezentat de Lorena Burlacu, care a înregistrat o medie de 16.8% share, Sinteza Zilei a fost cel mai urmărit program al postului, cu o medie de 5.9 puncte rating. De altfel, în minutul de aur, atins la ora 22:33, nu mai puţin de 727.000 de persoane urmăreau emisiunea realizată de Mihai Gâdea.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International si este parte a INTACT Media Group.