Antena 3 a înregistrat în primul trimestru din 2011 o creştere semnificativă de audienţă comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2010, conform datelor furnizate de Gfk România pentru publicul din mediul urban în vârstă de peste 18 ani.
La nivelul întregii zile, cifrele indică în primul trimestru o creştere cu 50% a audienţei şi cu 39.1 procente a cotei de piaţă (de la 4.6 la 6.4%), în timp ce prime time-ul Antena 3 a înregistrat o creştere de 61.1% a audienţei şi 52.5% cota de piaţă, ajungând de la un share de 4 la 6.1%.
De asemenea, Antena 3 urcă în prime time pe locul 5 în top 10 televiziuni din România (faţă de locul 8 în 2010), fiind singura televiziune de nişă prezentă în prima jumătate a topului (după generalistele Pro TV, Antena 1, TVR1, Kanal D) şi devansând Realitatea TV care se plasează pe poziţia 8.
Antena 3 este televiziunea de ştiri parte a INTACT Media Group.