Duminică, 16 noiembrie, românii au ieşit la vot pentru a decide noul preşedinte, iar Antena 3 a fost aleasă ca principala sursă de informare. Conform Kantar Media, pe targetul 18+ urban, aproape 5 milioane de telespectatori au urmărit cel puţin un minut din programele Antena 3.
La nivelul întregii zile, când cuplurile de realizatori Nadina Câmpean – Marius Ioniţă, Sabina Iosub – Adrian Măniuţiu, Maria Coman – Ionuţ Cristache, Alina Petrescu – Cătălina Porumbel, Alessandra Stoicescu – Adrian Ursu şi Dana Grecu – Radu Tudor au oferit toate informaţiile legate de situaţia la vot, postul nostru de ştiri a înregistrat o medie de 5,1% rating şi 15,5% cotă de piaţă, fiind lider de audienţă. Comparativ cu celelte posturi informative, Antena 3 a obţinut o audienţă dublă faţă de următoarea televiziune de ştiri din clasament.
În prime time, Antena 3 a înregistrat audienţe excelente, conducând detaşat clasamentul general, cu o medie de 10,5% rating şi 18,3% share, cu peste 3 puncte de rating mai mult faţă de următorul post TV din top.
Ediţia Specială realizată de Mihai Gâdea şi Răzvan Dumitrescu a fost cel mai urmărit program din România, cu o medie de 11% rating şi 20,3% cotă de piaţă, o audienţă aproape dublă faţă de cel mai puternic post generalist, Pro TV, care s-a clasat pe locul al doilea.
Antena 3 s-a impus şi pe targetul comercial 18-49, postul de ştiri a condus clasamentul, cu o medie de 7,4% rating şi 16,1% share, surclasând toate celelalte posturi TV din România.
Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:16, când Antena 3 a atins 16,6% rating şi 26,2% market share, fiind lider pe întreaga piaţă.
Copyright ARMA DATA.