Săptămâna 9-15 iulie a fost extrem de încărcată de evenimente, iar Antena 3 a relatat zilnic toate momentele importante ale fiecărei zile prin programe tip breaking news, transmisii live şi ediţii speciale ale emisiunilor sale consacrate.
Telespectatorii au ales să se informeze de la Antena 3 în fiecare zi, Kantar Media indicând postul de nişă ca cea mai urmărită televiziune din România în intervalul orar 10-16, în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani.
Astfel, emisiunile “Previziunile Zilei cu Sabina Iosub şi Niels Schnecker”, “Se întâmplă în România cu Maria Coman”, “Ştirile Antena 3” de la orele 12, 14 şi 16 realizate de Lorena Burlacu şi Mihaela Bîrzila, şi emisiunea “100 de minute cu Alessandra Stoicescu” au fost preferate de telespectatori, situând Antena 3 pe prima poziţie în clasament, inclusiv înaintea generalistelor Antena 1 şi Pro TV.
Ratingul mediu obţinut de Antena 3 a fost de 2.3, în timp ce media cotei de piată a atins 12.6%.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat la CNN International şi este parte a INTACT Media Group.