Antena 3 a fost în luna august cea mai urmărită televiziune de ştiri din România şi al doilea post TV din ţară, în clasamentul general, după Pro TV.
Kantar Media anunţă pentru Antena 3 o medie de 2.2% rating şi 11.3% cotă de piaţă pe întreaga zi în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani, la distanţă semnificativă de celelalte posturi informative.
Şi seara, Antena 3 rămâne tot pe locul întâi, înregistrând o medie de 4.1% rating şi 11.1 market share, deci o audienţă aproape triplă faţă de următorul clasat.
În topul emisiunilor difuzate de posturile de ştiri, primele 15 poziţii sunt ocupate consecutiv de producţii ale Antenei 3, iar pe primele 3 locuri urcă Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, Vorbe Grele cu Victor Ciutacu şi La Ordinea Zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor.
De altfel, pe fondul evenimentelor politice şi sociale care au avut loc în România, Antena 3 a înregistrat creşteri constante de audienţă încă de la începutul anului, fiind televiziunea de ştiri preferată a românilor.
Comparativ cu luna august a anului trecut, Antena 3 şi-a dublat ratingul, urcând de la 1.1% la 2.2%, în timp ce media cotei de piaţă creşte cu 69%, de la 6.7% la 11.3%, o evolutie spectaculoasă pentru o televiziune de nişă.
De asemenea, în prime time, ratingul creşte cu 95 de procente, de la 2.1% în august 2011, la 4.1% anul acesta, iar market share-ul creşte cu 68%, de la 6.6% la 11.1%.
Copyright ARMA DATA.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.
{mosloadposition user9}