Acces Direct lider detaşat de audienţă
Zi în forţă şi ieri la Antena 1. Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16 au ţinut ieri primele locuri ale clasamentelor de Audienţă. Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români în materie de divertisment în day time, iar subiectele aduse de Simona Gherghe au atras cei mai mulţi telespectatori din mediul urban în faţa micilor ecrane în intervalul 17.00-19.00.
Antena 1 a înregistrat ieri o creştere a cotei de piaţă de 6% faţă de marţea trecută, la nivelul targetului all urban în day time şi de 28% în access (16.00-19.00), chiar şi în coniţiile în care RCS RDS şi-a privat abonaţii la serviciile DIGI de accesul la posturile de televiziune ale trustului Intact.
După ce şi luni mai multe programe ale Antenei 1 s-au clasat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, ieri postul de televiziune a fost preferatul celor mai multţi români din mediul urban în intervalele de difuzare a show-urilor Mireasă pentru fiul meu şi Acces Direct, dar şi al jurnalului de după-amiază, Observator 16.
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe s-a impus lider de piaţă la nivel urban cu un rating mediu de 5.4 procente şi o cotă de piaţă de 20.6%, la mare distanţă de principalul competitor, PRO Tv. Acesta din urmă, care în intervlul 17.00-19.00 a difuzat Ştirile Pro Tv 17.00 şi emisiunea Happy Hour, a înregistrat la nivelul publicului din mediul urban o audienţă medie de doar 3.6 puncte şi 13.9% cotă de piaţă. Locul al treilea i-a revenit postului Kanal D. În minutul de aur 18.43, Antena 1 a fost urmărită de peste 800.000 de telespectatori din mediul urban, în vreme ce PRO TV, abia se aproapia de 300.000.
Simona şi-a ţinut relespectatorii aproape cu cele mai fierbinţi subiecte ale momentului. Oana Zăvoranu şi Jorge s-au aflat ieri printre invitaţii Acces Direct, spre deliciul telespectatorilor care au urmărit cu mare interes emisiunea de la Antena 1 şi s-au exprimat părerile faţă de subiectele dezbătute în emisiune pe pagina oficială de Facebook: www.facebook.com/accesdirect. Tot acolo telespectatorii şi-au exprimat în continuare indignarea apropo de faptul că nu prind Antena 1.
Iustina a comentat: “Simona îmi e dor să te văd. Noi nu mai vizionam Antena de o săptămână.”, în vreme ce o altă telespectatoare din Spania şi-a exprimat regretul că nu poate urmări mai multe emisiuni din portofoliul Antenei 1: “Eu am câteva zile de când nu mai am Antena 1 si vroiam să vad Mireasa pentru fiul meu si Te cunosc de undeva! Va rugam faceţi ceva să putem vedea iarăşi Antena 1. Acces direct e emisiunea mea preferată! Vă trimit salutări călduroase de aici din Spania.”
Telespectatorii au rămas şi ieri aproape de Mirela Boureanu Vaida, aşa cum o fac în fiecare zi. Mireasă pentru fiul meu s-a clasat în fruntea clasamentelor de audienţă la nivel urban, în ambele intervale de difuzare de peste zi. Prima parte a impus Antena 1 pe primul loc în topul televiziunilor cu un rating de 1.6 procente şi 11% share, în vreme ce show-ul de după amiază a înregistat 2.7% rating şi 13.7% cotă de piaţă.
În ambele intervale de difuzare a show-ului Mireasă pentru fiul meu, principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv s-a clasat abiape poziţiile şase şi, respectiv, cinci, pe locul al doilea situându-se o altă televiziune a trustului Intact, Antena 3, televiziune la care abonaţii DIGI ai companiei RCS RDS, nu mai au acces de vinerea trecută printr-o decizie luată abuziv de furnizorul de cablu.
Fanii Mireasă pentru fiul meu şi-au exprimat şi ei dorinţa de a vedea în continuare show-ul, chiar dacă sunt abonaţi la platforma DIGI a RCS RDS. Mireal Boureanu Vaida a primit mii de mesaje în decursul celor cinci zile de cand Antena 1 nu mai poate fi recepţionată de la telespectatorii care îşi doresc să vadă în continuare show-ul.
Observator 16 îşi confirmă şi el poziţia de lider între jurnalele de ştiri ale după-amiezei. Observatorul prezentat de Oana Frigescu a condus ieri clasamentele de audienţă la nivel urban fiind urmărit, în medie, de 351.000 de telespectatori.
Antena 1 le mulţumeşte telespectatorilor că au fost şi ieri fideli postului de televiziune şi îi înurajează pe aceia care nu mai recepţionează Antena 1 din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restricţiona accesul pe platforma Digi, să trimită în continuare mesajele lor la numărul de telefon: 0214091791.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 24 aprilie vs.17 aprilie 2012 şi pe 24 aprilie 2012