Pagina oficială a Antenei 1 pe Facebook a depăşit la acest sfârşit de săptămână 100.00 de fani. Totodată, Antena 1 este televiziunea cu cele mai multe emisiuni în Top 20 branduri pe Facebook, conform Facebrands.ro
În încercarea continuă şi susţinută de a fi mai aproape de consumatorii săi, Antena 1 a profitat de oportunităţile pe care mediul online, în general, şi social media, în particular, le oferă. În contextul în care numarul de utilizatori de Facebook în România se apropie rapid de patru milioane, Antena 1 a trecut deja pragul de 100.000 de fani pe pagina oficială de Facebook, iar paginile emisiunilor sale de succes se înscriu în Top 20 Facebrands la categoria TV.
“X Factor”, „Next Top Model by Cătălin Botezatu”, „Neatza cu Răzvan şi Dani” sunt doar o parte dintre emisiunile care au reuşit să strângă pe Facebook peste 50.000 de fani fiecare şi, mai mult, să genereze numeroase subiecte de discuţii şi, în consecinţă, un ridicat grad de interactivitate între telespectatorii utilizatori de Facebook.
Mai mult, în zilele difuzarii emisiunilor, gradul de interactivitate a utilizatorilor pe pagina de Facebook a fiecarei emisiuni creste de două sau trei ori faţă de celelalte zile ale săptămânii. Astfel emisiunile sunt urmărite şi comentate în timp real pe paginile de socializare ale acestora.
Antena 1 este postul de televiziune cu cele mai multe emsiuni în Top 20 branduri pe Facebook în categoria Tv conform Facebrands.ro. Emisiunilor enumerate mai sus li se adaugă “În puii mei”, show-ul lui Mihai Bendeac şi „Burlacul”.