Antena 1 a fost şi ieri pe primele locuri în preferinţele telespectatorilor. Acces Direct, Un show păcătos, Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16 au condus clasamentele de audienţă pe 2 mai.
Mireasă pentru fiul meu îşi confirmă statutul de cel mai iubit reality show matrimonial din România, impunandu-se şi ieri pe primul loc în clasamentul de audienţă la nivel urban. Atât ediţia de dimineaţă, cât şi cea de după amiază s-au situat ieri pe primul loc în preferinţele telespectatorilor cu un rating mediu de 1.6 respectiv 3 puncte de rating.
În intervalele de difuzare Mireasă pentru fiul meu, trustul Intact a condus topurile de audinţă la nivel urban cu două dintre posturile de televiziune deţinute, Antena 1 şi Antena 3, chiar în condiţiile în care o parte dintre români nu mai recepţionează posturile Intact din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restricţiona pe platforma DIGI accesul telespectatorilor la posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia si Gsp Tv. Locul al treilea le-a revenit în cele două intervale orare: 10.47-11.08, respectiv 13.59 – 16.00, posturilor Realitatea Tv, respectiv Kanal D. Principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv a ocupat abia locul al patrulea în topul audienţelor de ieri, înregistrate în rândul telespectatorilor din mediul urban.
Antena 1 a rămas preferata telespectatorilor din categoria all urban şi cu Observator 16, jurnalul de stiri prezentat de Oana Frigescu, pentru ca mai apoi, de la ora 17.00, Acces Direct să se impună lider de piaţă în rândul telespectatorilor din mediul urban, cu vârsta peste 18 ani. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat ieri un rating mediu de 4.4 procente şi o cotă de piaţă de 16.4%.
Dan Capatos a rămas şi el campionul nopţilor albe. Un show păcătos a surclasat aseară concurenţa, impunandu-se lider de piaţă în rândul targetului all urban, cu un rating mediu de 2.4 % şi 12% cotă de piaţă. În acelaşi interval, locul al doilea a fost ocupat de Pro Tv. Kanal D a ocupat abia cel de-al treilea loc în clasament cu doar 1.7% rating şi 8.3% share.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban si 18+ urban
Perioada 2 mai 2012