Antena 1 a fost şi ieri lider de piaţă în rândul publicului din mediul urban cu mai multe dintre programele sale. Acces Direct, Narcisa Sălbatică, Un show Păcătos şi În gura presei s-au impus ieri, 8 martie, pe primele locuri în preferinţele telespectatorilor.
După ce luni a fost lider incontestabil de audienţă, Acces Direct a condus şi ieri topurile. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat pe targetul all urban 6,5% rating şi 20.1% cotă de piaţă, depăşind programele concurenţei. Pe locul secund s-a situat cu 4,7% audienţă medie şi 14,6% share postul PRO TV, pentru ca cea de-a treia poziţie să fie ocupată de Kanal D, acesta din urmă reuşind să acumuleze doar 2.6% rating şi 8% share.
Simona Gherghe şi colegii săi le-au pregătit ieri o emisie specială telespectatorilor Antena 1, dedicată zilei de 8 martie. Printre invitaţii săi s-a numărat şi Cătălin Botezatu care şi-a surprins fanii nu doar cu povestea sa şi a fiului său, ci şi cu un moment deosebit. Celebrul designer a încercat pentru câteva minute experienţa de cântăreţ, interpretând pentru doamnele din platou şi de acasa, o melodie (//accesdirect.a1.ro/invitati/Soc-Catalin-Botezatu-canta_5228.html).
La ora 18.17, Antena 1 a fost urmărită de 1.210.000 de telespectatori din meidul urban, un număr de aproape patru ori mai mare decât al celor care la aceeaşi oră urmăreau Happy Hour, pe PRO TV.
În preferinţele telespectatorilor a rămas şi Narcisa Sălbatică. Telenovela difuzată de Antena a înregistrat aseară în rândul publicului din mediul urban 4.9% rating şi 12.1% cotă de piaţă, depăşind programele difuzate de PRO TV care în registrat în rândul aceluiaşi public 4.1% audienţă medie şi 10.1% share.
Dan Capatos a fost şi el lider de piaţă cu Un show păcătos, fiind urmărit de o medie de 395,000 de telespectatori din mediul urban. Astfel, Antena 1 s-a aflat din nou pe prima poziţie în clasamentul audienţelor cu 3.4% rating şi 18,4% share la nivelul targetului all urban, fiind urmat de TVR 1 şi PRO TV.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 8 martie 2011
{mosloadposition user9}