Ieri, confruntarea Steaua – Spartak Trnava i-a ţinut pe telespectatori cu sufletul la gură în faţa micilor ecrane. Difuzat în direct de Antena 1, de la ora 20:45, meciul Steaua – Spartak finalizat cu 0-1 s-a clasat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban şi nu numai. În intervalul de difuzare al meciului, Antena 1 s-a impus lider de piaţă la nivelul mai multor targeturi, între care all urban, 15-54 urban, targetul comercial al postului, 18+ Urban şi targetul naţional. Joia viitoare, Antena 1 va difuza în direct meciul retur programat pe 9 august în Slovacia.
Astfel, la nivelul targetului all urban, în slotul 20:45 -22:39, Antena 1 s-a clasat cu meciul Steaua – Spartak pe prima poziţie în topul preferinţelor telespectatorilor înregistrând 8,2% rating şi 19,7% cotă de piaţă, o audienţă dublă faţă de principalul competitor Pro Tv. Cea de-a doua poziţie în clasament a fost ocupată de Antena 3 cu 4,9% rating şi 11,8% share, în timp Pro Tv s-a situat pe cea de-a treia poziţie cu 4% rating şi 9,7% share. În medie, meciul a fost urmărit de 857.000 de telespectatori din mediul urban, iar în minutul de aur, 22:31, peste 1 milion de telespectatori urmăreau Steaua vs Spartak Trnava la Antena 1. Şi la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban, Antena 1 s-a impus lider de piaţă cu 8,4% rating şi 21,4% cotă de piaţă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile All Urban şi 15-54 Urban
Perioada 2 august 2012