Zi de top ieri pentru Antena 1. Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe toate targeturile relevante. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Next Star, Acces Direct, Un Show Pãcãtos, Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.4 % şi o cotã de piaţã de 17.6% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
18-49 U |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY, 02:00-26:00 |
Antena 1 |
3.4 |
17.6 |
191 |
Pro TV |
3.3 |
17 |
185 |
|
Kanal D |
1.2 |
6.3 |
69 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 8.2% procente şi o cotã de piaţã de 17.2%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat un rating mediu de 7.6% şi o cotã de piaţã de 16.2%.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
PRIME TIME, 19:00-23:00 |
Antena 1 |
8.2 |
17.2 |
855 |
Pro TV |
7.6 |
16.2 |
802 |
|
Acasa |
3.5 |
7.3 |
363 |
Românii au savurat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 19.2% şi un rating mediu de 8.6% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 18.7% share şi 8.3% rating. O treime din totalul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani prezenţi în faţa televizorului urmãreau asearã, în minutul de aur, 21:49, producţia prezentatã de Dan Negru. De asemenea, peste 2 559 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau in minutul de aur, 21:49, evoluţia micilor concurenţi, mult peste dublu faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
|
|
18-49 U |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR, 20:30-23:00 |
Antena 1 |
8.6 |
19.2 |
479 |
Pro TV |
8.3 |
18.7 |
465 |
|
Acasa |
4.4 |
9.9 |
247 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
|||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
|
21:49 |
13.5 |
24.2 |
2559 |
5.4 |
9.6 |
1019 |
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a adus în faţa micilor ecrane de aproape douã ori mai mulţi telespectatori decât principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 6.1% rating şi 23.7% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea abia 3.4% rating şi 13.4% cotã de piaţã.
|
|
18-49 U |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT, 16:57-18:59 |
Antena 1 |
6.1 |
23.7 |
342 |
Pro TV |
3.4 |
13.4 |
193 |
|
Kanal D |
1.8 |
6.8 |
99 |
Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Astfel, emisiunea prezentatã de campionul nopţilor albe a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 14.7% şi un rating mediu de 3.9%, în vreme ce Pro Tv înregistra în acelaşi interval orar 14.3% share şi 3.8% rating.
|
|
18-49 U |
|||
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
UN SHOW PACATOS, 23:00-01:05 |
Antena 1 |
3.9 |
14.7 |
219 |
|
Pro TV |
3.8 |
14.3 |
213 |
|
|
Kanal D |
2 |
7.7 |
115 |
Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 23 Mai 2013