Antena 1 a fost ieri lider absolut de audienţă atât la nivelul întregii zile cât şi în prime time, în rândul publicului din mediul urban cu vârsta curpinsă între 15 şi 54 de ani. Meciul de fotbal Steaua-Rapid, Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu, dar şi ştirile prezentate de Oana Frigescu au făcut ca Antena 1 să fie ieri întâia alegere a celor mai mulţi telespectatori.
După un weekend în forţă, în care show-urile de divertisment din prime-time, Te cunosc de undeva! şi X Factor s-au impus în fruntea clasamentelor de audienţă la nivelul targetului all urban, Antena 1 a fost şi luni, 24 septembrie preferata telespectatorilor. Cu un rating mediu de 8.4 şi19.8 % cotă de piaţă, Antena 1 a surclasat concurenţa în prime time, fiind cel mai urmărit post de televiziune din România, rândul publicului din mediul urban cu vârsta curpinsă între 15 şi 54 de ani. Pe locul al doilea s-a situat principalul competitor, Pro Tv, pentru ca locul al treilea să îi revină postului Kanal D.
În intervalul 20.33 – 22.25, Antena 1 a difuzat meciul de fotbal Steaua-Rapid, confruntare care a adus în faţa micilor ecrane, în medie, peste 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban. În minutul de aur, la 22.11, audienţa Antenei 1 a atins 16.1 puncte de rating, de trei mai mult decât audienţa înregistrată la aceeaşi oră de Pro Tv.
Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a românilor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial al staţiei, 15-54 urban, fiind urmãritã, în medie, de peste 320.000 de telespectori din mediul urban. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a fost şi ieri cel mai urmãrit program tv din intervalul sãu orar, la nivelul ambelor targeturi de audienţã. Aproape jumãtate de milion de telespectatori din mediul urban au urmãrit ieri, în medie, subiectele dezbãtute la Acces Direct. Mireasă pentru fiul meu, dar şi ştirile prezentate de Oana Frigescu au făcut şi ele ca Antena 1 să fie ieri întâia alegere a celor mai mulţi telespectatori.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 24 septembrie 2012