Daciana, aleasa lui Bogdan în finala „Burlacul”
Reality show-ul “Burlacul” a ajuns la final. După un sezon spectaculos, suspansul, emoţiile şi trãirile intense şi-au dat din nou întâlnire în marea finalã, când burlacul a oferit şi ultimul trandafir frumoasei Daciana. Peste 2 000 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit asearã ultima ceremonie a trandafirului. Emisiunea s-a impus ca lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Alãturi de ea, Observator 13, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare „Mireasã pentru fiul meu” au fost cea dintâi alegere a telespectatorilor din targetul comercial, 18-49 urban, cei care au clasat postul din Bãneasa în fruntea clasamentului de audienţã, atât pe segmentul Whole Day, cât şi în Prime Time.
Fire caldă şi calmă, Daciana s-a apropiat încet dar sigur de burlac. Date-urile lor nu au fost niciodată efervescente, frumoasa concurentă oferindu-i liniste şi echilibru, după cum Bogdan a declarat de nenumărate ori. Daciana nu a intrat în conflicte deschise cu celelalte fete, cu toate că de fiecare dată a ştiut cum să-şi susţină punctul de vedere în faţa competitoarelor. Câştigătoarea a fost mereu atentã la toate detaliile şi a reuşit ca după fiecare date să îl mai câştige puţin prin felul ei candid. Cu toate că Bogdan Vlădău a ales să nu-i ofere Dacianei inelul cu diamante de la Royal Caro, burlacul s-a declarat de-a dreptul îndrăgostit ea. Cei doi au căzut de acord să-şi unească definitiv destinele în momentul în care vor simţi amândoi că este momentul potrivit.
Românii au savurat fiecare moment al incendiarului show „Burlacul”, finala impunându-se ca lider absolut de audienţã la nivelul tuturor targeturilor relevante de public. Astfel, emisiunea a înregistrat asearã o cotã de piatã de 22.6% şi 8.8% rating, clasând pe locul secund Pro TV ,cu 14% share şi 5.5% rating.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
BURLACUL (20:28-23:41) |
Antena 1 |
8.8 |
22.6 |
491 |
Pro TV |
5.5 |
14 |
305 |
Ultima ceremonie a trandafirului, de la 22:58, adus în faţa televizoarelor peste 2 000 000 de telespectatori la nivel naţional, în vreme ce momentul alegerii câştigãtoarei, de la 23:07, a înregistrat o cotã de piaţã de 33.4% şi un rating de 12.7 procente.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:58 |
11 |
26.9 |
2086 |
2.8 |
6.8 |
528 |
Minut de aur 18-49 Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
23:07 |
12.7 |
33.4 |
706 |
2.1 |
5.6 |
118 |
Românii au fost alãturi de postul din Bãneasa întreaga zi, situând Antena 1 pe prima poziţie în clasamentul audienţelor atât în Prime Time, cât şi pe Whole Day. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % şi o cotã de piaţã de 15.6% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
2.7 |
15.6 |
151 |
Pro TV |
2.5 |
14.6 |
141 |
Şi în Prime Time Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor din segmentul comercial, cu un rating mediu de 6.4% şi o cotã de piaţã de 17.7%.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
PRIME TIME (19:00-23:00) |
Antena 1 |
6.4 |
17.7 |
354 |
Pro TV |
5.8 |
16 |
322 |
Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 13 aducând în faţa micilor ecrane peste 141 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 2.5% şi o cotã de piaţã de 17% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATOR 13 (13:00-13:51) |
Antena 1 |
2.5 |
17 |
141 |
Pro TV |
2.5 |
16.7 |
138 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea înregistrând ieri o cotã de piaţã de 14.9% şi un rating mediu de 2.4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.8% şi un rating mediu de 1.5 procente. Şi în intervalul de difuzare 11:10 – 13:00, Mireasã pentru fiul meu a fost preferata celor mai mulţi români din targetul comercial, 18-49 urban.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (13:59-16:00) |
Antena 1 |
2.4 |
14.9 |
136 |
Pro TV |
1.5 |
8.8 |
81 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 29 august 2013