Programele Antenei 1 au fost şi ieri prima alegere a celor mai mulţi telespectatori. Observator 13, Observator 16 şi Mireasã pentru fiul meu ediţia de dupã amiazã s-au impus pe primul loc în clasamentul de audienţă, atât la nivelul targetului commercial 15-54 urban, cât şi pe segmental all urban.
Mireasă pentru fiul meu ediţia de dupã – amiazã a fost şi ieri cea mai urmărită emisiune atât în rândul publicului 15-54 urban, cât şi la nivelul targetului all urban. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida s-a impus ca lider incontestabil de audienţã, înregistrând un rating mediu de 2.3% şi o cotã de piaţã de 14.7% la nivelul targetului comercial 15-54 urban.
În fruntea preferinţelor telespectatorilor au rămas şi jurnalele de ştiri din timpul zilei. Observator 13 şi Observator 16 au fost şi miercuri lider de piaţă atât în rândul targetului all urban, cât şi în cel al publicului comercial al Antenei 1, 15-54 urban.
Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 1,9 procente şi o cotã de piaţã de 13.4% la nivelul targetului comercial 15-54 urban, impunându-se ca lider incontestabil de audienţã şi lãsând pe locul doi în clasament posturile Acasã şi Pro Tv. Şi la nivelul targetului all urban jurnalul informativ al prânzului prezentat de Oana Frigescu s-a impus la lider de piaţã. Şi Observator 16 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din rândul publicul 15-54 urban, înregistrând un rating mediu de 2.8 procente şi o cotã de piaţã de 14.8%.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban si 15-54 urban
Perioada 25 Iulie 2012