Programele Antenei 1 au fost şi ieri prima alegere a celor mai mulţi telespectatori. Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct, Un show păcătos, Observator 13 si Observator 16 s-au impus pe primul loc în clasamentul de audienţă. Tot ieri a avut loc şi premiera realityshow-ului Prodanca şi Reghe: aventura americană. În minutul de aur 22.01 peste o jumătate de million de telespectatori din mediul urban urmăreau aventura Anei Maria Prodan la Antena 1
Mireasă pentru fiul meu a fost şi ieri cea mai urmărită emisiune în rândul publicului 15-54 urban, în amebele intervale de difuzare. Atât ediţia de dimineaţă, cât şi cea de după-amiaza a show-ului prezentat de Mirela Boureanu Vaida s-au impus lider incontestabil de audienţă înregistrând un rating mediu de 1.4% şi respectiv 2.1%, lăsând pe locul doi în clasament posturile Kanal D şi Pro Tv.
În fruntea preferinţelor telespectatorilor au rămas şi jurnalele de ştiri din timpul zilei. Observator 13 şi Observator 16 au fost şi joi lider de piaţă atât în rândul targetului all urban, cât şi în cel al publiclui comercial al Antenei 1, 15-54 urban.
Simona Gherghe a reuşit şi de această dată să atragă în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din mediul urban. Acces Direct a ocupat ieri prima poziţie în topul audienţelor cu un rating mediu de 3.8 procente şi o cotă de piaţă de 15.6%, surclasând concurenţa. Pe locul al doilea s-a situat Pro Tv cu o audienţă medie de 3.6 puncte şi 14.7% share, pentru ca cea de-a treia poziţie să îi revină unei alte televiziuni din trustul Intact, Antena 3.
Dan Capatos a ramas şi el campionul nopţilor albe, Un show păcătos fiind prima alegere a celor mai mulţi telespectatori din categoria 15-54 urban. În intervalul de difuzare a emisiunii moderate de Dan Capatos, Antena 1 a ocupat prima poziţie în clasamentul de audienţă, fiind urmată de Antena 3 şi abia apoi de Pro Tv, principalul competitor al Antenei 1.
Aseara a avut loc şi premiera realityshow-ului a cărei protagonistă este Anamaria Prodan. În minutul de aur 22.01, 570.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau aventura Anei Maria Prodan la Antena 1
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban si all urban
Perioada 12 iulie 2012