Antena 1 s-a clasat şi ieri pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Mireasă pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16 şi emisiunea Acces Direct s-au impus lider de audineţă la nivelul mai multor categorii de public.
Cel mai iubit realityshow matrimonial din România îşi confirmă statutul. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a fost şi ieri prima alegere a telespectatorilor din mediul urban. Ediţia de după- amaiză Mireasă pentru fiul meu a înregistrat ieri o audienţă medie de 3 procente si 14.2% cotă de piaţă în randul publicului din mediul urban,impunând Antena 1 pe primul loc în clasamentul posturilor de televiziune din ţara noastra. Locul al doilea i-a revenit în intervalul 13.59 -16.00 tot unei televiziuni din trustul Intact. Antena 3 s-a clasat pe cea de-a doua poziţie în ierarhia posturilor de televiziune cu 2.4% rating şi 11% share, fiind urmată de B1 Tv, Kanal D şi abia pe poziţia a cincea de Pro Tv, principalul competitor al postului Antena 1.
Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi. Observator 13 şi Observator 16 au condus şi ele topurile de audienţă la nivel urban pentru ca mai apoi Simona Gherghe să aducă în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din categoria 18+. Acces Direct a înregistrat ieri 4.2% audienţă medie şi o cotă de piaţă de 15.3% la nivelul targetului amintit, surclasând programele concurenţei. În intervalul de difuzare a emisiunii Acces Direct, locul al doilea a fost ocupat de ProTv, pentru ca cea de-a treia poziţie să îi revină postului Kanal D
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada 10 iulie 2012