Antenta 1 rămâne în continuare în topul preferinţelor telespectatorilor, în ciuda deciziei RCS RDS de a restricţiona accesul abonaţilor prin platforma DIGI la posturile trustului Intact. Acces Direct s-a impus ieri lider incontestabil de audienţă, atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, cât şi la nivelul întregului target urban. Mireasă pentru fiul meu şi Un show păcătos s-au impus şi ele pe primul loc în clasamentul de audienţă de ieri.
Simona Gherghe a învins ieri competiţia, Antena 1 impunându-se pe primul loc în topul televiziunilor din România, atât în întreg intervalul de difuzare a emisiunii Acces Direct, cât şi în slotul în care aceasta s-a suprapus cu Happy Hour. Astfel, Acces Direct a înregistrat la nivelul targetului all urban un rating mediu de 4.8 procente şi o cotă de piaţă de 19.4%, în vreme ce Pro Tv a atins doar 4.4% audienţă medie şi 17.8% share.
Pe intervalul comun de difuzare Acces Direct- Happy Hour, emisiunea de la Antena 1 a condus clasamentul de audienţă la nivel urban cu un avans de 76.000 de telespectatori faţă de Pro Tv, postul de pe locul secund. Invitata Simonei Gherghe la Acces Direct a fost Oana Zăvoranu, în vreme ce Pepe a mers în platoul emisiunii Happy Hour.
Dan Capatos a rămas şi el campionul nopţilor albe, poveste Oanei Zăvoranu continându-se aseară la Un show Păcătos. Emisiunea a atras şi ea cei mai mulţi telespectatori din mediul urban, Antena 1 surclasând din nou concurenţa.
Pe primul loc în preferinţele telelespectatorilor a rămas ieri şi show-ul de după amiază Mireasă pentru fiul meu. Cel mai iubit realityshow matrimonial din România a impus ieri Antena 1 pe primul loc în rândul posturilor de televiziune, la nivel urban, cu 2.4 % rating şi 13.7% share. Pe locul al doilea în acelaşi interval, s-a situat o altă televiziune a trustului Intact, Antena 3, iar principalul competitor al Antenei 1, nu a intrat în Top 3 posturi de televiziune la nivel urban.
Audienţele înregistrate de Antena 1 sunt în creştere, în ciuda fapului că de vinerea trecută mai mulţi români nu mai au acces la posturile de televiziune ale trustului Intact, printr-o decizie abuzivă a RCS RDS. Faţă de vinerea trecută, Antena 1 a înregistrat o creştere a cotei de piaţă de 6% în rândul publicului comercial în slotul access şi de 15% în late fringe.
Antena 1 le mulţumeşte telespctatorilor că au fost şi ieri fideli postului de televiziune şi îi înurajează pe aceia care nu mai recepţionează Antena 1 din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restricţiona accesul pe platforma Digi, să trimită în continuare mesajele lor la numărul de telefon: 0214091791.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Analiza este facuta pe targetul all urban si 15-54 urban
Perioada 26 aprilie vs.19 aprilie 2012 şi pe 26 aprilie 2012