Antena 1 s-a situat şi ieri în fruntea preferinţelor telespectatorilor cu mai multe dintre programele sale. Acces Direct şi Un show păcătos au ţinut cei mai mulţi români aproape de Antena 1.
Divertismentul de la Antena 1 rămâne în continuare preferatul românilor. Acces Direct şi Un show păcătos au surclasat concurenţa şi s-au impus ieri, 11 mai, pe primul loc în audienţe.
Emisiunea Simonei Gherghe a înregistrat, la nivelul publicului urban, o audienţă medie de 5.3 procente şi o cotă de piaţă de 20.3%, lăsând pe locurile doi şi trei posturile Pro Tv şi Kanal D. Pro Tv, care în intervalul emisiunii Acces Direct a difuzat Stirile Pro Tv 17 şi emisiunea Happy Hour, a înregistrat doar 3.8% rating mediu şi 14.8% share. Astfel, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, la o diferenţă de aproape 200 000 de telespectatori. Kanal D a înregistrat, în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi target, o audienţă medie de 2 procente şi un share de doar 7.8%.
În poziţie de lider s-a situat şi Un show păcătos. Dan Capatos a adus în faţa micilor ecrane o medie de 291.000 de telespectatori din mediul urban. Astfel, Un show păcătos a înregistrat pe targetul all urban o audienţă de 2.5% şi o cotă de piaţă de 16.2 procente, depăşind programele postului Pro Tv care în acelaşi interval a înregistrat un rating mediu de 1.6% şi 10.4% share. Locul al treilea a fost ocupat de OTV cu 1.1% rating şi 7.3 procente cotă de piaţă.
În preferinţele telespectatorilor rămâne şi Observatorul orei 16, care a fost şi el lider de piaţă ieri, 11 mai, cu o medie de 403.000 de telespectatori din mediul urban.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 11 mai 2011