Paştele s-a sărbătorit în familia Antena 1
A treia zi de Paște i-a găsit pe români alături de Antena 1 la fel ca și în primele zile ale sfintei sărbători. Emisiunile din ziua de marți, 6 aprilie, ale postului Antena 1 au fost urmărite de telespectatori aproape în linie continuă. Românii s-au bucurat din nou de divertisment de calitate şi vedete simpatice.
”Acces direct”, filmul ”Ocolul pământului în 80 de zile” și un ”Show Păcătos” au rămas în topul preferințelor telespectatorilor alături de ”În gura presei” și ”Observator 16”.
În a treia zi de Paște, ”Acces direct” a fost din nou lider de audiență. Pe targetul15-54 urban, Antena 1 a înregistrat 5.5 % rating, 18.7% share și 356.000 de telespectatori în intervalul 17.00-19.00, în timp ce Pro TV a obținut 5.2% rating, 17.6% share și 335.000 de telespectatori. Mai mulți telespectatori au ales să urmărească Acces direct, care a înregistrat 5.5 puncte de rating, în timp ce Știrile de la ora 17.00 și Happy hour doar 5.2 puncte de rating pe targetul 15-54 urban. Minutul de aur (target all urban) a fost înregistrat la ora 18.44 când Acces direct a înregistrat 10.8% de rating, 27.6% share, adică în acel moment Mădălin Ionescu a fost urmărit de 1.237.000 de telespectatori.
În a treia zi de Paște, Acces direct l-a avut în platou pe Iepurașul trăsnit care a pus în situații inedite vedetele invitate. Anda Adam a venit îmbrăcată în polițistă, Carmen Șerban a interpretat o melodie grecească alături de Ionuț Galani. Direct de la Veneția au venit în platoul Acces direct și Clejanii.
Seara românii au ales să urmărească filmul de la Antena 1 și show-ul lui Dan Capatos. ”Ocolul pământului în 80 de zile” s-a situat pe prima poziție cu un rating de 5.8%, 14.9% share și 378.000 de telespectatori. Pro tv a ocupat locul 2 cu un rating de 4.6%, 11.9% share și 302.000 de telespectatori. TVR1 s-a situat pe locul 3 cu 2.7% rating, 6.9% share și 176.000 de telespectatori.
Dan Capatos a fost din nou lider cu show-ul său la nivelul targetului comercial 15-54 Urban, obținând un rating de 2.1%, 12.5% share și 136.000 de telespectatori. Pe locul doi s-a clasat Pro TV cu un rating de 2 %, 12.1% share și 131.000 de telespectatori. TVR1 a ocupat locul 3 cu 1.3 % rating, 8% share și 87.000 de telespectatori. Minutul de aur (target all urban) a fost atins la ora 24.16 , când la ”Un show Păcătos„ s-au uitat 416.000 de români, Antena 1 obținând 3.6 % rating si 20.3% share.
Şi în prima zi de Paşte, românii au ales ca Antena 1 să le fie alături cu prilejul sărbătorii adresate familiei. Duminică, 4 aprilie, românii au ales să petreacă „Paştele în familie”, alături de Mihaela Rădulescu, pentru ca mai apoi să urmarească pe Antena 1 Super Bingo Metropolis. Iar luni, 5 aprilie, de-a lungul zilei, Antena 1 a înregistrat, la nivelul targetului comercial 15-54 Urban o cota de piata de 16,2%, si o audiență de 3,5% . În medie 226 000 de telespectatori au urmărit programele Antenei 1. Pe locul doi s-a clasat PRO TV, cu o cotă de piață de 14,9%, rating de 3,2% şi 208 000 de telespectatori, iar pe al treilea loc s-a aflat TVR 1, cu 5,3% share, 1,1% rating şi 74 000 de privitori.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:4-6 aprilie 2010
{mosloadposition user10}