Peste 2.6 milioane de telespectatori urmãreau asearã Next Star
Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban şi naţional. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16, Acces Direct şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider de audienţã în rândul publicului comercial, 18-49 urban. Peste 2.6 milioane de telespectatori urmãreau asearã prestaţia micuţei Bianca la Next Star, alãturi de invitatul special al momentului, Andrei Aradits, impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 18.2% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 2.9% şi 16.6% cotã de piaţã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 3.9% şi 18.2% share, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 2.9% rating şi 13.9% share. În medie, peste 655 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit ieri Antena 1, întreaga zi.
|
|
|
All Urban |
||
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Whole Day |
Antena 1 |
3.9 |
18.2 |
404 |
|
Pro TV |
2.9 |
13.9 |
308 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 9.4% şi 20% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 984 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
Cea de-a patra ediţie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Dan Negru impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.
Astfel, emisiunea prezentatã de Dan Negru a înregistrat asearã un rating mediu de 11.2% şi o cotã de piaţã de 22.6% pe segmentul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu doar 7.7% rating şi 15.7% cotã de piaţã.
|
|
Urban All |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next Star (20:27-23:02) |
Antena 1 |
11.2 |
22.6 |
1174 |
Pro TV |
7.7 |
15.7 |
813 |
Şi la nivel naţional, Next Star a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea lui Negru fiind urmãritã, în medie de 1 901 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10% şi 19.8% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv.
|
|
National |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next Star (20:27-23:02) |
Antena 1 |
10 |
19.8 |
1901 |
Pro TV |
8.7 |
17.2 |
1650 |
În minutul de aur, 21:54, peste 2 629 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau momentul micuţei Bianca, alãturi de invitatul special al momentului, Andrei Aradits, în vreme ce mai puţin de jumãtate urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:54 |
13.8 |
26.5 |
2629 |
6.4 |
12.2 |
1209 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2.5% şi 18.7% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.6% şi 12.2% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 13 (13:00-13:51) |
Antena 1 |
2.5 |
18.7 |
137 |
Pro TV |
1.6 |
12.2 |
89 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2.5% şi 18.7% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.6% şi 12.2% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 16 (16:00-16:57) |
Antena 1 |
3 |
19.6 |
166 |
Pro TV |
1.2 |
8.2 |
69 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 22.6% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1% şi 6.9% share.
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3.2 |
22.6 |
180 |
Pro TV |
1 |
6.9 |
55 |
Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.7% şi o cotã de piaţã de 17.6%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces direct (16:57-19:00) |
Antena 1 |
3.7 |
17.6 |
206 |
Pro TV |
3.1 |
14.9 |
174 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 223 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 4% şi o cotã de piaţã de 17.5 procente.
|
|
|
18-49 Urban |
||
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Un show pacatos (23:02-01:02) |
Antena 1 |
4 |
17.5 |
223 |
|
Pro TV |
2.2 |
9.4 |
120 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 10 octombrie 2013