Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienta la nivelul intregii zile

Peste 2.6 milioane de telespectatori urmãreau asearã Next Star

Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban şi naţional. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16, Acces Direct şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider de audienţã în rândul publicului comercial, 18-49 urban. Peste 2.6 milioane de telespectatori urmãreau asearã prestaţia micuţei Bianca la Next Star, alãturi de invitatul special al momentului, Andrei Aradits, impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.

Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 18.2% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 2.9% şi 16.6% cotã de piaţã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 3.9% şi 18.2% share, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 2.9% rating şi 13.9% share. În medie, peste 655 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit ieri Antena 1, întreaga zi.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day

Antena 1

3.9

18.2

404

Pro TV

2.9

13.9

308

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 9.4% şi 20% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 984 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

Cea de-a patra ediţie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Dan Negru impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.

Astfel, emisiunea prezentatã de Dan Negru a înregistrat asearã un rating mediu de 11.2% şi o cotã de piaţã de 22.6% pe segmentul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu doar 7.7% rating şi 15.7% cotã de piaţã.

Urban All

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:27-23:02)

Antena 1

11.2

22.6

1174

Pro TV

7.7

15.7

813

Şi la nivel naţional, Next Star a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea lui Negru fiind urmãritã, în medie de 1 901 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10% şi 19.8% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:27-23:02)

Antena 1

10

19.8

1901

Pro TV

8.7

17.2

1650

În minutul de aur, 21:54, peste 2 629 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau momentul micuţei Bianca, alãturi de invitatul special al momentului, Andrei Aradits, în vreme ce mai puţin de jumãtate urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:54

13.8

26.5

2629

6.4

12.2

1209

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2.5% şi 18.7% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.6% şi 12.2% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 13 (13:00-13:51)

Antena 1

2.5

18.7

137

Pro TV

1.6

12.2

89

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2.5% şi 18.7% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.6% şi 12.2% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 16 (16:00-16:57)

Antena 1

3

19.6

166

Pro TV

1.2

8.2

69

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 22.6% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1% şi 6.9% share.

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa DA (14:00-16:00)

Antena 1

3.2

22.6

180

Pro TV

1

6.9

55

Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.7% şi o cotã de piaţã de 17.6%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces direct (16:57-19:00)

Antena 1

3.7

17.6

206

Pro TV

3.1

14.9

174

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 223 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 4% şi o cotã de piaţã de 17.5 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:02-01:02)

Antena 1

4

17.5

223

Pro TV

2.2

9.4

120

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 10 octombrie 2013

Bucuresti, 11.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.