Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban şi naţional. Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Acces Direct, IComedy, dar şi redifuzarea primului episod X Factor s-au impus ca lider de audienţã în rândul publicului comercial, 18-49 urban.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% şi o cotã de piaţã de 17.7% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 2.5% şi 15% cotã de piaţã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 3% şi 15.1% share, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 2.6% rating şi 12.8% share. În medie, peste 504 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit ieri Antena 1, întreaga zi.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3 |
17.7 |
167 |
Pro TV |
2.5 |
15 |
142 |
Mihai Bendeac şi Mikey Hash şi-au adjudecat din nou prima poziţie în clasametul audienţelor, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional cu cel de-al doilea episod IComedy, show-ul de comedie marca Antena 1, care îmbinã umorul inedit de televiziune cu umorul din online. Astfel, IComedy a înregistrat asearã pe targetul comercial un rating mediu de 7.2% şi 19.2% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundã cu doar 6.3% rating şi 16.6% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel urban şi naţional.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Icomedy (20:28-22:24) |
Antena 1 |
7.2 |
19.2 |
405 |
Pro TV |
6.3 |
16.6 |
351 |
În minutul de aur, înregistrat la 21:38, peste 1 599 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau IComedy, în vreme ce doar 623 000 urmãreau filmul difuzat de Pro Tv, „Transfer de identitate”.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:38 |
8.4 |
17.5 |
1599 |
3.3 |
6.8 |
623 |
Simona Gherghe s-a instalat confortabil pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, întreaga sãptãmânã emisiunea Acces Direct fiind lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public. Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, Acces Direct înregistrând un rating mediu de 4.5% şi 20.5% share, pe targetul comercial, 18-49 urban. Clasamentul s-a pãstrat atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional, unde emisiunea a fost urmãritã în medie de peste 746 000 de telespectatori.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:38 |
8.4 |
17.5 |
1599 |
3.3 |
6.8 |
623 |
În minutul de aur, înregistrat la 17:58, 1 054 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, în vreme ce doar 451 000 urmãreau „La Mãruţã”.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
17:58 |
5.5 |
23.1 |
1054 |
2.4 |
9.9 |
451 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observator 13 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2.7% şi 19.8% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.5% şi 10.6% cotã de piaţã. Observatorul orei 16 a fost şi el preferatul publicului din mediul urban şi naţional, fiind urmãrit în medie de peste 446 000 de telespectatori la nivel naţional.
|
|
National |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 16 (16:00-16:57) |
Antena 1 |
2.3 |
13 |
446 |
Pro TV |
1.4 |
7.6 |
262 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 21.7% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 9% şi un rating mediu de 1.4 procente.
Redifuzarea primului episod X Factor s-au impus şi el ca lider detaşat de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivelul tuturor telespectatorilor din mediul urban. Astfel, X Factor a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 16.6% şi un rating mediu de 4.2%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã cu doar 12.2% cotã de piaţã şi 3.1% rating. În minutul de aur, 23:01, peste 824 000 de telespectatori urmãreau X Factor, în vreme ce doar 533 000 de români urmãreau programul oferit de Pro Tv.
t
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban
Perioada 27 septembrie 2013