Conform noului studiu KPMG România, Answear.ro se poziționează în top 10 al preferințelor clienților din punct de vedere customer service.
Retailerul online Answear.ro a fost introdus anul acesta în Studiul Customer Experience Excellence realizat de KPMG România și s-a clasat direct în top 10, ca urmare a experienței digitale și capacității sale de a acoperi nevoile clienților. Potrivit respondenților din acest an, Answear asigură livrare rapidă, o gamă largă de produse și un raport onest calitate-preț.
„La Answear.ro ne mândrim cu faptul că suntem centrați pe consumator și ne concentrăm pe satisfacerea nevoilor și așteptărilor clienților noștri. Pe măsură ce ecommerce-ul a evoluat în România, așteptările consumatorilor au crescut de asemenea și aceștia se așteaptă la servicii din ce în ce mai bune. Prin urmare, prioritățile noastre strategice au fost îmbunătățirea experienței utilizatorilor și oferirea unui portofoliu cu cele mai bune branduri și produse. În ultimii 2 ani am lucrat la îmbunătățirea UX a site-ului și a aplicației noastre mobile și am văzut creșteri ale ratelor de conversie după aceste îmbunătățiri.
De asemenea, am adăugat peste 200 de branduri în portofoliul nostru și am crescut numărul de produse disponibile pe Answear.ro la peste 200.000. Din sondajele noastre cu clienții, următoarele aspecte la care trebuie să lucrăm sunt termenele de livrare, varietatea de opțiuni de livrare și metodele de plată. Acesta este următorul nostru pas ca obiectiv strategic”, spune Raluca Radu – Country Manager Answear România.
Comerțul online face parte din obiceiurile clienților români, mai ales că pandemia de Covid-19 a transformat cumpărăturile online într-o nouă realitate. În plus, clienții sunt atrași de ecommerce datorită ofertei mai mari de produse, comparativ cu offline-ul.
Din studiul realizat de KPMG România, în 2022 clienții sunt în căutarea valorii și aleg canalele digitale. Clienții își reajustează atitudinea față de branduri și tendințe, care arată o potențială schimbare către achiziții bazate pe valoare, iar retailerii își adaptează portofoliul de produse pentru a satisface noile nevoi ale clienților. În prezent, clienții se așteaptă ca brandurile să investească continuu și să ofere experiențe îmbunătățite.
Acest lucru marchează un nou nivel de maturitate a pieței și provoacă brandurile să-și îmbunătățească strategiile și să se repoziționeze ținând cont de noile așteptări ale clienților.