Answear.com, compania internațională de fashion și lifestyle e-commerce care a generat venituri de aproape1 miliard PLN în 2022 în toate cele 11 piețe europene unde desfășoară operațiuni, printre care și Româniaîncepând din 2015, face un mare pas înainte și achiziționează Sneakerstudio, unul dintre cei maiimportanți retaileri de sneakers și streetwear din Europa Centrală și de Est, precum și PRM, brand în ascensiune pe piața de premium-luxury streetwear și sneaker.
Dezvoltarea unei oferte ”lifespiring” din partea Answear.com va atinge acum un nivel captivant. Portofoliul va fi completat de un jucător foarteapreciat și specializat în segmentul de premiumsneakers și streetwear. Brandurile își unesc viziunilede a crea un spațiu extrem de confortabil în care poți să-ți creezi propriul stil fără compromisuri, oferind șicăutând în permanență cele mai dorite branduri de lifestyle. Compania Answear.com vede un mare potențial în segmentul de sneakers și streetwearpremium și speră să își valorifice punctele forte reciproc combinând oferta unică de produse cu excelența operațională și facilitățile de tehnologie șilogistică ale magazinului online Answear.
“Ne plac brandurile care ies în evidență în primul rândprin oferte unice de sneakers și streetwear premium. Odată cu această fuziune, ne extindem aria de afaceri șiavem oportunitatea de a ajunge la noi grupuri de cliențicu linii de produse dedicate, inclusiv Gen Z sau cliențiinteresați de produse premium și de lux. Toatepreviziunile presupun o creștere dinamică a pieței de produse premium, în care credem și noi și, de asemenea, credem că această tranzacție ne va permitesă intrăm și mai rapid în acest segment și să ne dezvoltăm eficient”, spune Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.
Sneakerstudio este un brand matur și respectat din segmentul sneakers și lifestyle în rândul comunitățiitinerei generații de pe piețele CEE. Oferă produse de la mărci precum Adidas Originals, New Balance, Carhartt și Veja. Sneakerstudio este prezent înmagazine online din țările CEE și comercializeazăprodusele și pe piețele din Europa de Vest, inclusiv prinintermediul unui website global activ în limba engleză. Brandul s-a născut în 2015 în districtul Kazimierz din Cracovia, într-un boutique ce a devenit o destinație cult pentru fanii locali ai pantofilor sport și ai culturii stradale.https://sneakerstudio.com/
PRM, pe de altă parte, este un concept nou, care esteîn concordanță cu tendințele actuale ale pieței și oferăproduse streetwear și fashion de lux. În ciudastadiului său incipient de dezvoltare, a reușit deja săatragă multe mărci binecunoscute și respectate înEuropa de Vest, precum Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV și Rick Owens. Vânzările se fac printr-un website global, iar boutique-ul mărcii este situat înVarșovia. https://prm.com/
“Suntem foarte încântați să ne unim forțele cu un jucătoratât de apreciat precum Answear, care a dovedit de maimulte ori că este o companie bine organizată, așa cum se vede din rezultatele pe care le obține. Cu o logisticăfiabilă și sisteme excelente de e-commerce, deserveșteclienții la cel mai înalt nivel. Sunt convins că princombinarea acestor domenii, împreună cu brandurileunice pe care le-am creat în ultimii ani, acesta va fi un pas important în dezvoltarea noastră și ne va ajuta săajungem în top. Avem o echipă ambițioasă și creativă, care are know-how-ul potrivit și știe să ajungă la cliențiidin nișa în care își desfășoară activitatea brandurilenoastre, deoarece în multe cazuri este vorba de oamenicare au fost întotdeauna interesați de streetwear șisneakers. Prin îmbinarea echipelor noastre, nu numaică ne vom dezvolta în continuare mărcile, dar vomaduce și valoare adăugată în strategia Answear prinschimbul de experiență”, spune Łukasz Lepczynski, fondatorul brandurilor Sneakerstudio și PRM.
Totodată, Answear achiziționează de la Fashion Trends Group Sp. z. o.o. magazinele online Sneakerstudio șiPRM, precum și două boutique-uri offline din Cracovia șiVarșovia, contractele de brand și echipele de vânzări șimarketing.
“Știm că această companie a avut o mulțime de provocări în ultimul timp, tipice companiilor de scară maimică care operează în medii atât de imprevizibile ca acestea din ultimele luni, dar a reușit să supraviețuiascăacestei perioade și suntem încrezători că prin sprijinul nostru, proiectul va avea succes în următorii ani. Desigur, în această etapă nu dorim să dezvăluim preamulte detalii despre planurile noastre de dezvoltare, darputem spune că vedem mult potențial în aceastăcategorie de produse și în piețele în care activeazăAnswear în prezent, precum și multe sinergii înprodusele și zonele operaționale ale ambelor business-uri. Dorim să dezvoltăm în continuare mărcileachiziționate, folosind soluțiile de e-commerce șilogistică dezvoltate de Answear. Intrarea în acestsegment, care generează de obicei AOV mai mare și, înacelași timp, menținerea calității și a costurilor unitaremai mici ale operațiunilor datorită amplorii pe care Answear a atins-o deja, creează un potențial de a obțineo bună rentabilitate a vânzărilor în magazine noi și de a ajunge la noi grupuri de clienți”, adaugă Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.