ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii (ANIS), anunță încheierea unui parteneriat cu Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA prin care furnizorul de servicii medicale va susține diverse acțiuni de conștientizare a importanței prevenției în rândul angajaților companiilor membre ANIS.
Din poziția de partener afiliat al Asociației, specialiștii REGINA MARIA vor organiza seminarii și programe destinate exclusiv companiilor de tehnologie membre ANIS, concepute pe nevoile și riscurile specifice sectorului IT, precum campanii de conștientizare a riscurilor de sănătate și modalități de prevenție.
În prezent, peste 175 de companii de tehnologie din România sunt membre ANIS, acestea angajând mai mult de 40% din forța de muncă a industriei IT la nivel național.
„Ne bucurăm să anunțăm acest parteneriat, REGINA MARIA fiind unul dintre cei mai activi promotori ai sănătății la locul de muncă. Pandemia ne-a învățat cât de importantă este conștientizarea riscurilor de sănătate, identificarea la timp a semnelor unor afecțiuni, a oboselii și a simptomelor de burnout, prevenția și existența unui sistem prin care angajatul primește servicii medicale rapid și la un nivel de calitate ridicat. Deoarece Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA s-a adaptat cu succes la condițiile apărute în pandemie prin implementarea de tehnologii pentru o interacțiune digitală dintre clinică și pacient, ne-am propus prin acest parteneriat să organizăm pentru angajații companiilor membre ANIS acțiuni de informare și educare privind riscurile de sănătate specifice sectorului IT”, a declarat Gabriela Mechea, Director Executiv ANIS.
„REGINA MARIA gestionează un portofoliu de peste 8.000 de companii și este furnizorul de servicii medicale private din România preferat de peste 70% din topul companiilor din industria IT din România, astfel că știm și întelegem care sunt nevoile acestei industrii. Misiunea noastră este să arătăm că ne pasă de oameni în mod autentic, ne bucurăm că ne-am alăturat ANIS și ne dorim ca prin această colaborare să fim în pas cu schimbările și nevoile din această industrie, să inovăm alături de ei soluțiile pe care le oferim și să facilităm accesul unui număr cât mai mare de angajați la informații despre prevenție”, spune Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia de Abonament, REGINA MARIA.
REGINA MARIA a lansat în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 26 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 700.000 de abonamente.
În ultimii 10 ani, Rețeaua REGINA MARIA a investit cca 200 de milioane euro în modernizarea și deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.