Animax, liderul pieţei de petshop-uri din România, continuă extinderea reţelei şi lansează trei noi magazine în Constanţa, Năvodari şi Sibiu, în urma unei investiţii de 250.000 de euro. Unităţile recent lansate fac parte din strategia de extidere pentru 2014, până la finalul anului compania Pet Product, deţinătorul Animax, va deschide încă 12 magazine la nivel naţional.
Magazinul Animax din Constanţa este amplasat în cadrul centrului comercial Kaufland din Str. 1 Decembrie 1918 nr. 21, acesta fiind cel de-al patrulea magazin Animax din acest oraş.
Noul Animax Sibiu este amplasat în Centrul Vechi al oraşului, str. Telefoanelor nr. 5 fiind primul magazin stradal din portofoliul companiei din acest oraş, după ce în anul 2006 a inaugurat un magazin în galeria Auchan.
La Năvodari, Animax a inaugurat primul magazin din portofoliu, acesta aflându-se în cadrul centrului comercial Kaufland, Str. Constanţei nr. 26.
Noile magazine au o suprafaţă totală de 150 mp si oferă iubitorilor de animale o gamă completă de produse şi servicii: hrană pentru animalele de companie, recompense, produse de igienă şi cosmetică, accesorii şi animale (câini, pisici, păsări, rozătoare, peşti, reptile etc.).
Fiecare locație are o echipă de profesionişti, bine formaţi, care răspund, zilnic, cu promptitudine solicitărilor clienţilor.
“Prin lansările din luna martie, Animax şi-a consolidat prezenţa în Constanţa lansând cel de-al patrulea magazin şi primul în Năvodari. Cererea de servicii şi produse de calitate ne-a făcut să mai lansăm un magazin în Sibiu, astfel încât iubitorii de animale au acces la toate produsele necesare creşterii şi îngrijirii animalului de companie mai aproape de casă”, a declarat Adriana Aruxandei, Manager Dezvoltare rețea Animax.
Deschiderile recente înseamnă pentru Animax o reţea natională de 43 de unităţi. Pentru 2014, compania vizează deschideri de magazine în oraşele Timisoara, Brasov, Cluj, Bucuresti, Tg. Jiu.
În anul 2013, cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 13 milioane de euro, urmând ca aceasta să crească cu 10% în 2014.