Peste 70% dintre companiile care aleg să acorde beneficii extrasalariale oferă tichete cadou ca modalitate de recompensare şi motivare
Paştele a devenit un eveniment tot mai important pentru angajatorii care vor să ofere beneficii extrasalariale angajaţilor, 74% dintre companiile care acordă tichete cadou oferindu-le atât de Crăciun, cât şi de Paşte, arată datele Up România pentru anul 2018. Dintre companiile client care şi-au surprins angajaţii cu tichete cadou pentru Paştele 2018, 52% au fost IMM-uri. Ca localizare, firmele din Bucureşti-Ilfov, Cluj şi Braşov sunt în topul celor care acordă cel mai mult acest beneficiu. În ultimii ani, vânzările de tichete cadou pentru Paşte au înregistrat o creştere constantă de 10% pentru fiecare an.
“Angajatorii au realizat că tichetele cadou sunt o alternativă modernă şi rapidă la cadourile clasice pentru că ele simplifică logistica şi salvează multe resurse, inclusiv financiare. Suportul electronic al tichetului cadou, pe care îl vom avea disponibil în curând pe piața din România, va aduce un plus de simplitate și modernitate acestei soluții de motivare a angajaților. Dincolo de confortul şi beneficiile pentru angajator, oferirea de tichete cadou înseamnă, simplu spus, dăruirea unui cadou potrivit. Este potrivit pentru că persoana care îl primeşte ştie că îşi poate alege exact ceea ce îi place şi este ceva nou de fiecare dată”, a spus Elena Pap, directorul general Up România.
Tichetele Up Cadou vin însoţite de beneficii financiare atât pentru angajator, cât şi pentru angajaţi, pentru că acestea sunt scutite de contribuţii sociale şi de impozitul pe venit până la valoarea de 150 de lei de persoană. Ele pot fi acordate atât angajaţilor, cât şi copiilor minori ai acestora și este necesar să fie utilizate până la data de 31 decembrie 2019.
Tichetele cadou oferite angajaților de sărbători sunt personalizate, asemenea tichetelor de masă, cu numele și CNP-ul angajatului, conform Legii nr. 165/2018. În același timp, angajatorul are opțiunea să personalizeze tichetele cu logo-ul companiei şi poate adresa o urare de sărbători tuturor angajaților, prin intermediul tichetelor Up Cadou. Pentru un plus de eleganță, tichetele pot fi oferite în plicuri Up Cadou, care conțin şi un ghid cu cele mai importante branduri, unde acestea pot fi cheltuite. Beneficiarii tichetelor Up Cadou pot achiziționa bijuterii, cosmetice, articole vestimentare şi încălţăminte, cărţi, jucării, obiecte de mobilier, decoraţiuni, electronice şi electrocasnice, servicii de turism etc.
Primăvara aceasta, tichetele Up Cadou fac ceva mai mult: îi aduc la masă pe cei care au nevoie
Proiectul început de Crăciun, când Up România a susţinut donarea a 6000 de mese calde, continuă și de Paște. Pentru fiecare companie care comandă tichete cadou în perioada 01.04.2019 – 30.04.2019, Up România direcţionează banii pentru o masă caldă, pregătită de Asociaţia „O Masă Caldă”. Beneficiarii meselor sunt persoane defavorizate din Adjud, Bistriţa, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Satu Mare şi Zalău.