Assume it, you are European!
Proiectul „Assume it, you are European!” este un proiect Youth in action realizat de Asociatia IRSCA Gifted Education impreuna cu 4 parteneri europeni: Portugalia, Turcia, Lituania, Letonia.
Proiectul din Retezat, 20-28 august urmareste activitati dedicate studentilor in dezvoltarea de abilitati pentru a deveni mai competitivi pe piata muncii.
Cele 5 tari au desemnat tinerii care se implica in identificarea avantajelor de a fi european pe piata munci, in noul context financiar.
Timp de 9 zile: 20 – 28 august in muntii Retezat, 26 de tineri vor lucra prin exercitii, discutii si analiza la identificarea punctelor necesare ale unui tanar pentru angajare. Rezultatul muncii lor este tradus intr-un ghid bilingv si distribuit in tarile participante. Astfel, proiectul Assume it, you are European! debuteaza cu un moment special in data de 3 august, la Novotel:
Agenda 3 august 2009, Novotel
11.00- 11.30 – primirea invitatilor si momente surpriza ( concert de vioara, jocuri de comunicare ESPER, expozitie: sculptura in pepene cu Tiron Gabi)
11.30- 13.00 – masa rotunda: Angajatori si liderii studentilor vor discuta despre programele companiilor in comunicarea cu studentii 2009/2010
13.00- 13.30- concluziile de la masa rotunda
13.30 – 14.30 – Conferinta de presa: prezentare organizator, presedintele asociatiei, dl Florian Colceag, prezentare proiecte concrete pentru tineri, director de programe, d-soara Ramona Paduraru, discutii cu tinerii din cele 4 tari partenere
Proiectul este realizat cu sprijinul Comisiei Europene, din cadrul programului „Tineret în Acţiune”.
Activitatile proiectului Assume it, you are European!
20- 28 August, Straja, Hunedoara
La Straja, in Retezat, tinerii participanti vor constientiza propria identitate vs identitatea europeana, vor dezvolta abilitati de lucru in echipa multiculturala, si vor afla tricks & tips de la angajatorii participanti. Proiectul include si activitati comune studenti – angajatori: profilul angajatorului realizat de catre studenti respectiv, profilul studentului realizat de catre angajatori. Aceasta sarcina are drept scop comunicarea si informarea unui segment asupra celuilalt. Printre debate, teatru, seri culturale cursuri de filmat, cele doua categorii angajatori si studenti vor interactiona in cadrul activitatilor outdoor: mersul pe sfoara, dansuri in jurul focului de tabara, treasure hunt.
Rezultatul proiectului va fi explicat intr-un ghid biling Grow yourself in care se vor puncta aspectele realmente necesare in dezvoltarea unui tanar- viitor angajat european.
Tinerii participanti timp de 1 an de zile vor deveni lideri in comunitatile lor, diseminand informatiile acumulate pe parcursul proiectului.
{mosloadposition user10}