Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Angajatii Petrom sustin sectorul non-guvernamental prin prevederea 2%

Petrom
  • Campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal este adresată angajaților companiei și se desfășoară în perioada 19 februarie – 29 martie în punctele de lucru din ţară;
  • În cadrul unei caravane mobile, angajații Petrom sunt îndrumați în procesul de redirecționare;
  • Peste 2.000 de angajați din sediul central Petrom vor avea oportunitatea de a interacționa cu reprezentanții a peste 40 de ONG-uri și antreprenori sociali în cadrul unui târg organizat astăzi de către companie;
  • În ultimii doi ani, peste 3.500 de angajați Petrom au susținut sectorul nonguvernamental din România prin redirecționarea a 2% din impozitul pe venit.

Petrom organizează, pentru al șaselea an consecutiv, campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal în rândul angajaților companiei. Aceasta permite oricărui cetățean din România, contribuabil persoană fizică, să redirecționeze 2% din impozitul pe venit către o entitate nonguvernamentală. Campania se derulează în perioada 19 februarie – 29 martie la nivelul întregii companii. Petrom a reunit în materialele informative ale campaniei peste 170 de organizații active la nivel național şi local (în comunitățile în care compania îşi desfăşoară activitatea) în domenii precum educație, sănătate, protecția mediului, programe sociale și dezvoltare comunitară, dar și antreprenori sociali.

Pentru facilitarea procesului de redirecționare, o caravană mobilă va fi prezentă în 14 puncte de lucru Petrom din ţară în București, Bolintin Vale, Buzău, Constanța, Craiova, Moinești, Pitești, Ploiești, Suplacu de Barcău, Târgoviște, Videle, Blejești, Cosmești și Rafinăria Petrobrazi. Angajații sunt informați despre organizațiile non-guvernamentale active în comunitatea lor, sunt sprijiniți în procesul de redirecționare, iar toate formularele completate sunt colectate de către organizatori, la finalul campaniei, pentru a fi trimise către administrațiile financiare corespunzătoare.

Astăzi, la sediul Petrom City din Bucuresti, compania găzduiește un târg la care participă peste 40 de ONG-uri și antreprenori sociali care desfășoară diferite business-uri cu impact social.
Cei peste 2.500 de angajați din Petrom City vor avea ocazia să interacţioneze direct cu reprezentanții ONG-urilor prezente și să ia, astfel, o decizie documentată privind destinația celor 2% din impozitul lor pe venit.

„Acum trei ani, când am organizat primul târg de ONG-uri în Petrom City, a fost o provocare, acum este un curs firesc al impactului pe care acesta îl are în interiorul companiei. Interacțiunea directă între angajați și ONG-uri oferă transparență asupra direcționării celor 2% din impozitul pe venit. Anul acesta, am invitat la târg şi antreprenorii sociali, întrucât credem că promovarea şi susținerea viziunii antreprenoriale este o soluție pentru dezvoltarea pe termen lung a comunităţilor din România.”, a declarat Mona Nicolici, Manager Relații Comunitare Petrom.

ONG-urile prezente la târgul din Petrom City sunt: Asociația Little People Romania, Fundaţia pentru SMURD, Asociația Dăruiesște Viață, HOSPICE Casa Sperantâței, Asociatțția HELP MALIN, Asociația pentru Intervenție Terapeutica în Autism (A.I.T.A.) și Fundația Estuar (Sănătate). Asociaţia pentru protecţia animalelor – ROBI, Habitat for Humanity România, Organizaţia Salvaţi Copiii România, Fundaţia RAA, Fundația de Sprijin Comunitar, Fundația Bright Light, SOS Satele Copiilor România, Fundația Chance For Life, Asociaţia Crestina "Sfântul Stelian – Ocrotitorul Copiilor " Bolintin Vale , Giurgiuș Asociația Telefonul Copilului, Samusocial din România și Societatea Naţională Crucea Roşie (Social). Fundația Principesa Margareta a României, Asociatția „Tânărul Petrolist”, Fundația Noi Orizonturi, Aspire Academy, Fundaţia Leaders România, Centrul de Resurse pentru Organizațiile Studențești și Școala de Valori (Educație). Asociația MaiMultVerde, Asociaţia EcoAssist, Societatea de Explorări Oceanografice și Protecție a Mediului Marin Oceanic Club și Mare Nostrum (mediu). Fundația PACT – Parteneriat pentru Acțiune Comunitară și Transformare, C.R.O.N.O. (Centrul de Resurse pentru Organizațiile Non–profit din Oltenia) Craiova și Centrul Rromilor ,,Amare Rromentza’’(dezvoltare comunitară). Antreprenori sociali: Asociația ViitorPlus/Atelierul de pânză, Asociația ACSIS, Asociația Touched , Agapis, Asociația Prietenia, Romano Butiq,Hilița , Fundaţia Cartea Călătoare, Motivation, Concordia, Ateliere Fără Frontiere, Fundația Ruhama.

În cadrul campaniei din 2012, peste 2.000 de angajați ai companiei au redirecționat 2% din impozitul pe venit către o entitate non-guvernamentală. Conform unui studiu desfășurat anul trecut în Petrom City, peste 50% dintre angajații chestionați au ales să sprijine sănătatea, 10 % protecția copilului, 8% educația, 6% cauzele sociale, câte 4% au susținut cultura sau persoanele cu dezabilități, 3% protecția animalelor, 2% protecția mediului, iar 9% s-au îndreptat către alte cauze.

Campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal este un demers de responsabilitate socială Petrom.

Bucuresti, 28.02.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.