pentru a sustine Fundatia Parinti Clujeni in proiectul de renovare a Spitalului de Copii Cluj
· Sanofi va dona 20 lei pentru fiecare kilometru parcurs de angajaţi şi susţinători ai acestora
· Cei care vor să contribuie financiar la modernizarea spitalului o pot face apelând 0900.900.800 pentru 2 euro, 0900.900.802 pentru 5 euro sau 0900.900.804 pentru 10 euro. Mai multe detalii sunt disponibile la www.parinticlujeni.ro
Doisprezece angajaţi ai Sanofi România şi Zentiva, alături de prieteni şi membri ai familiilor, vor participa la Bucharest International Marathon 2011, organizat în perioada 7-9 octombrie. Participarea lor va avea o miză socială, şi anume susţinerea Fundaţiei Părinţi Clujeni în proiectul de renovare completă a bucătăriei centrale a Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca. Sanofi încurajează iniţiativa angajaţilor şi a hotărât să doneze cîte 20 lei pentru fiecare kilometru parcurs în cadrul evenimentului de către angajaţii săi, dar şi de către susţinătorii acestora care au aderat la cauză. De asemenea, toţi cei care vor să contribuie prin donaţii personale o pot face sunând la 0900.900.800 pentru 2 euro, 0900.900.802 pentru 5 euro sau 0900.900.804 pentru 10 euro, numere valabile în reţeaua Romtelecom.
Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca este una dintre cele mai complexe instituţii medicale de pediatrie, de care beneficiază anual circa 130.000 de copii din toată ţara. Scopul proiectului este asigurarea unei alimentaţii sănătoase celor 350 de copii internaţi zilnic, prin renovarea completă şi dotarea bucătăriei centrale, aflată în prezent într-un grad avansat de degradare. Majoritatea dotărilor materiale s-au realizat în perioada 1977-1985, iar altele parţial până în anul 1993. Până în acest moment s-au strâns circa 5000 lei şi mai este nevoie de încă 270.000 lei. Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile la //www.parinticlujeni.ro/proiecte/?2011-Zambet-de-copil-27.
„Ne angajăm să parcurgem peste 300 de km împreună. Abordăm acest eveniment foarte serios, cu antrenamente riguroase şi dietă alimentară strictă, bazată pe proteine. Ne-am mobilizat fantastic, cu atât mai mult cu cât miza este una socială, legată de sănătatea copiilor. Îi aşteptăm alături de noi la maraton pe toţi cei care vor să ia atitudine. Ne veţi recunoaşte uşor după baloanele albastre şi tricourile cu Salvaţi Spitalul de Copii Cluj” – Doru Mircea, National Sales Force Manager, Cardiometabolic, Sanofi România şi participant la maraton.
Angajaţii Sanofi şi Zentiva sunt deja la al doilea proiect de acest gen. În aprilie 2011 au alergat la Maratonul Internaţional Cluj, iar banii donaţi de companie în numele lor au fost alocaţi copiilor care suferă de diabet, pentru a-i sprijini în lupta dusă zilnic împotriva acestei afecţiuni.