Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Angajat la stat. Vreau un job bun la privat

Ce șanse am? Adaptarea va fi grea?

Afectat de criză, reduceri salariale și restructurări, mediul bugetar nu mai oferă celor angajați stabilitatea de altă dată. Din ce în ce mai mulți angajați din administrația publică prospectează posibilitatea de a-și continua cariera în mediul privat. O decizie de schimbare benefică evoluției profesionale trebuie să fie influenţată de aspecte practice şi de o bună cunoaștere a celor două medii (stat și privat).

Experiența în administrația de stat constituie un atu în fața angajatorului din mediul privat? Funcționarul poate fi considerat un model de profesionalism de către angajatorul privat? Care sunt dificultățile procesului de adaptare la domeniul privat? Ce oportunități de valorificare și dezvoltare a abilităților și cunoștințelor există?

Vă oferim răspunsurile la aceste întrebări și reperele unei strategii de abordare optimă a acestei schimbări de carieră.

Trainer
Cristian Oprea, Coordonator de programe de formare și dezvoltare profesională, If Magic

Cristian și-a obținut licența și masteratul în management la Academia de Științe Economice din București și a fost perfecționat ca funcționar public de conducere de către Institutul Național de Administrație Publică. A deținut poziții manageriale în cadrul ORDA (Oficiul Român pentru Drepturi de Autor) în ultimii 10 ani.

Activitatea sa de manager a fost dublată de cea de formator în domenii ca leadership, reforma administrației publice, drepturi de autor, dezvoltare personală şi organizaţională, comunicare. După 21 de ani de activitate în administrația publică, Cristian Oprea a făcut pasul spre mediul privat, în prezent fiind coordonator de programe de formare și dezvoltare profesională în cadrul If Magic.

Program

Vineri, 16 decembrie 18:00 – 21:00

Unde se desfășoară cursurile? Bd. Dimitrie Cantemir, nr.1, Bl. B2, Sc.4, Et.7, Ap.115, interfon 715 (zona Unirii, vizavi de Hotel Horoscop)

Preț: 50 Ron
Plata se face cash la începutul cursului.
Număr maxim participanți: 12

Participarea se face cu înscriere prealabilă la numărul: 0726 670 660 sau la adresa: cursuri@ifmagic.ro

Despre If Magic

Agenție de comunicare și PR specializată în domeniul proiectelor sociale și culturale.

Oferim clienților și partenerilor noștri un ansamblu de servicii în comunicare, PR și event planning, de la consultanță strategică (cercetare, audit de brand, elaborare de strategii, concepte și scenarii, evaluare și diagnostic, soluții de comunicare în situaţii de criză, reprezentare în sfera publică, parteneriate strategice) la coordonare și implementare (implementare de campanii, organizare de evenimente, relații cu presa, servicii editoriale, monitorizare, fundraising, producție publicitară, web design).

Printr-un demers profesionist și creativ de comunicare, promovăm concepte inovatoare și practici neconvenționale și să stimulăm impactul lor pozitiv asupra societății.

Găsiți mai multe informații pe blogul: www.ifmagicpr.wordpress.com.

Bucuresti, 14.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.