GRF+, agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate, își consolidează produsul de comunicare integrată prin anunțarea unui rol nou, cel de Chief Integration Officer, ocupat de Andrei Dragu.
Cu 18 ani de experiență în MarComm, Andrei va susține misiunea agenției de a genera impact printr-un produs de comunicare integrat și o cultură colaborativă și va aduce valoare clienților prin consultanță strategică pe parcursul procesului de comunicare, de la concept până la măsurarea impactului.
„Mai departe de o expresie care sună bine în prezentări, comunicarea integrată e o parte semnificativă din businessul GRF+ din ultimii ani. Fie că vorbim despre o campanie pentru un brand FMCG sau un proiect de ESG, am văzut în acțiune eficiența unui produs de comunicare unitar, neutru din punct de vedere media și agil, care se adresează unor audiențe reale și răspunde nevoilor echipelor-client multi-disciplinare. Andrei e unul dintre oamenii rari din industrie care sunt egal îndrăgostiți de proces și de produs. Ne propunem astfel să atingem următorul nivel în modul în care oferim consultanță în GRF+: prin soluții creative-tech driven, care pun brandul în centrul unor conversații relevante cultural, nu doar bazate pe cifre, ci ancorate în analiză de date și susținute de o execuție creativă memorabilă. Toate acestea implementate agil, într-un proces de co-design cu parteneri, clienți și agenții, care reduce cât mai mult din oboseala specifică integrării. Simplu, nu? Nu, dar am văzut deja că alături de Andrei putem face asta.” a spus Irina Ciocan-Stănescu, CEO GRF+.
În cei 18 ani în industrie, Andrei s-a concentrat pe crearea și implementarea de strategii inovatoare de marketing, publicitate și CRM pentru un portofoliu impresionant de clienți din industrii variate: automotive, pharma, FMCG, retail, telecom sau tech. În rolurile anterioare, precum cel de Business Development Director și cel de Chief Operating Officer, Andrei a coordonat extinderea amprentei businessurilor la nivel regional și a avut o contribuție majoră în consolidarea produsului de comunicare integrată, de la dezvoltarea proceselor de lucru necesare, până la asigurarea calității acestuia.
„Trăim într-un context socio-tehnologic volatil, în care economia are ca monedă de schimb atenția noastră tot mai limitată, iar comunicarea nu mai este doar o chestiune comercială. Sigur că promoțiile dau rezultate și azi, dar comunicarea contemporană migrează din teritoriul pur tranzacțional către unul tot mai empatic și responsabil. Diferența dintre cele două abordări este că prima se pierde în ‹‹zgomotul›› de fundal și se poate replica aproape instant cu ajutorul tehnologiilor generative, pe când a doua se bazează pe elemente ușor de mimat dar greu de replicat: autenticitate, implicare, consecvență și perseverență.
GRF+ crede și face asta alături de unele dintre cele mai puternice branduri de pe piața autohtonă. Viziunea m-a atras, iar oamenii pe care i-am găsit aici m-au convins să îmi asum misiunea de a mă asigura că lucrurile acestea bune vor circula fluid pe orice canal de comunicare.” a spus Andrei Dragu.
Andrei Dragu este Vicepreședinte IAB Romania, Asociația Industriei de Marketing și Publicitate Online din Romania, și a ocupat, timp de 5 ani, poziția de Director IAB MIXX Awards Romania, singurul festival internațional de digital din România. Din acest rol, Andrei a coordonat echipa care a facilitat expunerea internațională a celor mai bune campanii locale, România ocupând locul 3 în topul celor mai premiate țări la ediția din 2023 a festivalului european.