Incepand cu luna aprilie, Andrei Cohn devine Managing Director CohnandJansen JWT, preluand atributiile Alinei Tudose si pastrand in acelasi timp si functia de Creative Director. Departamentul de creatie va fi condus impreuna cu Alex Negoescu, Deputy Creative Director.
Andrei are o experienta de peste 17 ani in managerierea relatiei cu clienti multinationali si locali, activi in diverse domenii, de la FMCG la servicii financiare, media, retail si pana, bineinteles, la telecom. In acest moment lucreaza atat ca Managing Director, cat si Creative Director, pentru proiectele agentiei. Este premiat la numeroase festivaluri de creativitate, nationale si internationale. Si-a inceput cariera la Scala JWT, a continuat la D’Arcy ca si art director, a revenit la Scala JWT ca si director de creatie, pentru ca in 2002 sa infiinteze propria agentie. In 2010 CohnandJansen s-a afiliat retelei JWT, prin fuziunea cu Scala JWT.
Alina a inceput sa lucreze in comunicare acum 12 ani, la Brandient. Dupa Brandient, a lucrat ca Strategic Planner la McCann Erickson, pentru clienti precum Coca-Cola,Connex sau Vodafone. Cariera ei a continuat la Vodafone, unde a fost responsabila de strategia externa si interna a brandului cu acelasi nume. Din februarie 2007 este Head of Strategy la Cohn&Jansen, fiind responsabila cu dezvoltarea de platforme strategice pentru: GarantiBank, Alka, Cosmote, Mega Image, Kraft, Vodafone si, incepand cu 2009, a devenit Managing Directorul agentiei.
Alex lucreaza in CohnandJansen de peste 8 ani, a inceput ca si copywriter, clientul său principal a fost Cosmote, pentru care a castigat 3 Effie-uri și cel mai bun spot TV din România pentru MMS. Acum el este Deputy Creative Director si coordoneaza conturile BCR, Aqua Carpatica, Bunge, Unilever si Bayer.