Începând cu 1 mai, Andreea Nemens devine director general al GMP Advertising. Felix Tătaru, fondatorul agenției care a deținut această funcție până acum, se retrage complet din management pentru a se dedica grupului GMP din poziția de Președinte.
„Când am acceptat să fiu director executiv al GMP, acum trei ani, viziunea pe care am stabilit-o împreună cu echipa mea și cu Felix, în calitate de director general, era ca GMP să fie cea mai creativă și eficientă agenție independentă. Din România. Apoi din Noua Europă. Studiul AdMarket 2015 spune că ne-a ieșit. Avem însă mult de muncă în continuare, fiindcă e mai ușor să ajungi în vârf decât să te menții. Pentru asta mi se pare esențial să consolidăm cultura agenției în jurul valorilor comune. Cred că e vital să facem lucruri care aduc valoare clienților GMP, dar şi nouă. E un deziderat ca fiecare om din GMP să găsească tot mai mult sens în ceea ce face, pentru că în felul acesta el investește suflet, iar rezultatul va fi unul profund atât pentru el, cât și pentru publicul căruia îi adresează o campanie sau pentru clientul căruia i-a propus o soluție”, a spus Andreea Nemens, director general GMP Advertising.
Andreea, care în ultimii trei ani a coordonat activitatea operațională a agenției, adică departamentele de creație, strategie, client service, producție AV și graphic design, va avea în plus responsabilități legate de managementul strategic și cel financiar și va asigura reprezentativitatea agenției.
În calitate de Președinte al GMP Group, Felix Tătaru va continua să asigure integrarea serviciilor oferite clienților din agențiile partenere.
„După șapte ani de prezență în GMP și la 18 ani de la fondarea agenției, Andreea devine GM-ul companiei. Este un moment important, pregătit împreună în ultimii trei ani și cred că Andreea va aduce noi perspective dezvoltării agenției în folosul colegilor, clienților și consumatorilor noștri. De altfel, contextul pieței de comunicare presupune integrare între discipline. Experiența ne arată că atunci când abordăm integrat comunicarea, reușim să facem campanii excepționale. Din poziția de președinte al grupului voi continua să fiu implicat în campaniile care vor presupune integrarea soluțiilor de comunicare pe care grupul nostru le oferă. Alături de ceilalți lideri din grup, Ioana Mănoiu, Laura Florea și Bogdan Nițu, Andreea Nemens va reprezenta disciplina advertising la masa comunicării integrate,” a spus Felix Tătaru, Președintele GMP Group.
GMP Advertising a fost fondată în 1998. În 2007, agenția a câștigat primul leu românesc la Festivalul de la Cannes. Este singura agenție care deține două Grand Effie-uri pentru același brand – Timișoreana. La începutul anului 2014, GMP Advertising a încheiat un parteneriat cu Jung von Matt, cea mai premiată rețea independentă din Europa și în top 3 rețele independente la nivel global. GMP Advertising este singura agenție din istoria Golden Drum care a primit de două ori titlul de Agenția Independentă a anului și este pe locul 2 în topul Effie local din 2015. Conform studiului AdMarket 2015, comandat de UAPR (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România) și realizat de D&D Research, pe un eșantion de 235 oameni de marketing din 183 de companii, GMP Advertising este cea bună agenţie independentă din România și în top 3 agenții din România în ceea ce privește creativitatea, strategia, abilitățile digitale, B2B marketing și satisfacția clienților în legătură cu performanța agenției.
Andreea Nemens are 37 de ani și s-a alăturat GMP Advertising la începutul lui 2009 în poziția de Group Account Director pentru contul Timișoreana, iar de la sfârșitul aceluiași an a devenit Client Service Director. În noiembrie 2012, a devenit directorul executiv al agenției.
Despre GMP Advertising
GMP Advertising este cea mai premiată agenţie independentă din România pentru eficiență şi creativitate în festivaluri de comunicare. Este singura agenție premiată de două ori cu Agenția Independentă a anului la Golden Drum în 2013 și în 2015 și este pe locul 2 în indexul Effie România din 2015.
Portofoliul actual include branduri precum: Itsy Bitsy, Timișoreana, Ciucaș, Telekom, Federația Română de Fotbal, Omniasig, Banat Bun, Grundig, Lactalis, Ministerul Culturii – Proiectul Cumințenia Pământului (în ordine cronologică). Din februarie 2014, GMP Advertising reprezintă în România reţeaua independentă germană Jung von Matt. Detalii: www.gmp.ro și pe canalul de Youtube GMPBucharest. GMP Advertising face parte din GMP Group, alaturi de WEBSTYLER, GMP PR, Point Public Affairs, GO Studio și Chapter 4.