Ieri seară, celebrul brand italian Patrizia Pepe şi-a invitat prietenii la un cocktail organizat de nou deschisa terasă The Story, din Herăstrău. Party-ul a fost condimentat cu un fashion show care a cuprins toate must have-urile verii, de la pantaloni scurţi la salopete, tricotaje si rochii pe corset. O mare parte dintre piesele vestimentare prezentate au fost rezervate de către invitaţi, întreaga colecţie estivală 2013 “Rebel Melody” by Patrizia Pepe, beneficiind de preţuri soldate cu până la 50%.
Brandul italian Patrizia Pepe nu mai are nevoie de nici o prezentare. La 20 de ani de la înființare a ajuns şi in Romania, primul său magazin monobrand fiind deschis în luna februarie în Băneasa Shopping City, la etajul 1. Şi cum o frumoasă seară de vară merită un eveniment pe măsură, cea de ieri a fost celebrată prin intermediul unui cocktail Patrizia Pepe, organizat pe malul lacului Herăstrău, ce a reunit celebrităţi şi iubitori de modă. Printre vedetele care au răspuns invitaţiei s-au numărat Andreea Marin, Jojo Cătălina Grama, DJ Wanda, Raluca Lăzăruț, Marina Dina, Roxana Iliescu, Iuliana Luciu, Irina Mohora, Alina Crişan, Alina si Ilan Laufer, Mircea Solcanu şi topmodelul international Roxana Ilie, majoritatea îmbrăcate în ţinute Patrizia Pepe, fani ai brandului chiar înainte ca acesta să ajungă pe plaiuri mioritice.
Momentul culminant al serii a fost o prezentare de modă Patrizia Pepe, ce a reunit toate must have-urile verii, reprezentând o îmbinare armonioasă de eleganţă, nonşalanţă, street glamour şi smart casual. Acestea sunt trăsăturile definitorii ale colecţiei estivale 2013 “Rebel Melody” by Patrizia Pepe, disponibilă acum la preţuri reduse până la jumătate. Cromatic, tonurile pale şi prăfuite – netezite şi decolorate parcă de soare – si-au dat întâlnire cu o explozie neaşteptată de nuanţe intense, iridiscente şi laminate. La nivel de croiuri, volumele au urmat linii curate, practice, dar extrem de feminine, subliniind şi accentuând talia. Rochiile, graţioase şi lejere, au învăluit trupurile perfecte ale manechinelor într-un joc sofisticat de lumini şi umbre. Ţesăturile, senzuale şi ultramoderne, au explorat dualismul primar dintre fluiditate şi structură, iar ştrasurile şi ţintele au adăugat flash-uri, scoţând în evidenţă elementul rock al brandului.
După miezul nopții terasa a devenit neîncăpătoare, iar petrecerea a continuat până în zori.