Rolul de Creative Director va fi preluat de Vlad Mihai
Agenția digitală independentă full service New Moon face schimbări semnificative în leadershipul de creație, pentru a se alinia strategic la nevoile și oportunitățile unui business în creștere. Astfel, Andreea Gavrilă, co-fondator New Moon, preia rolul de Creative Partner, iar Vlad Mihai devine Creative Director.
Această recalibrare vine ca o continuare naturală a maturizării echipei și subliniază angajamentul agenției de a rămâne în avangarda inovației în comunicare, oferind clienților soluții creative aliniate la tendințele industriei de comunicare și tech.
„Într-o piață tot mai competitivă și plină de provocări, strategia și creația devin una. Nu există una fără cealaltă și pe baza acestui principiu am crescut în acești ani o echipă agilă care funcționează pe principii sănătoase.”, spune Andreea Gavrilă.
„Pentru o agenție dinamică și independentă precum New Moon, acest tip de inteligență creativă pe care o cultivăm reprezintă un diferențiator important. Dincolo de idei, căutăm soluții care aduc valoare pentru businessurile clienților noștri, iar acest lucru înseamnă că uneori trebuie să te extragi din exercițiul creației și să privești lucrurile în ansamblu, să înțelegi provocările prin ochii unui marketer și să le transpui într-o strategie de brand coerentă.”.
În noul său rol de Creative Partner, Andreea Gavrilă își va extinde influența în ecosistemul agenției New Moon, pentru a identifica și impune direcțiile creative strategice care să genereze clienților plus-valoare în strategia de brand și, totodată, să atragă rezultate reale în business. Andreea va lucra în strânsă colaborare cu Vlad Mihai, noul Creative Director, care preia coordonarea echipei de creație.
„Când ai o echipă sclipitoare lângă tine, simți că poți să-ți exersezi leadershipul în afara careului și să încurajezi talentele să prindă aripi. Așteptam de mult un profesionist ca Vlad, alături de care să am o chimie de tip Klopp-Salah și să știu că spiritul antreprenorial embedduit în cultura noastră organizațională va fi reflectat în felul cum se desfășoară proiectele. Parcursul impresionant al lui Vlad în industria publicității din 2010 până astăzi îl definește ca un lider cu o disciplină și o dinamică extraordinare. Cu experiență valoroasă acumulată în agenții mari, buticuri de creație mai mici și studiouri de grafică, și-a rotunjit practica prin mișcări laterale în alte industrii – festivaluri de muzică, agenții de marketing de film și case de discuri. Vlad dovedește o versatilitate și o capacitate extraordinare de a inova constant. Cu o creativitate intuitivă, susținută de curaj și dorința de a mișca într-un fel nou sau cu un adevăr încă neadus la lumină, prezintă totul printr-un craft bun și o atenție la detalii. Un personaj activ în scena artistică și editorială locală, produce expoziții și publicații lucrate frumos. Un om în care poți să ai încredere.”, adaugă Andreea Gavrilă.
„După o pauză publicitară m-am întors în industrie la New Moon. Agențiile mari se mișcă încet, și pare că au obosit. Promit rezultate pe termen lung și bugetează exagerat. Rămân o școală bună și un bun formator de discernământ. Din interiorul lor vezi căi mai rapide și alternative mai bune, dar când vrei sa faci câțiva pași către ele, te lovești de niște ziduri. Așa că e bine să îți iei un spărgător de ziduri. Acum asta înseamnă altceva pentru fiecare. Pentru mine a însemnat să găsesc un loc unde lucrurile merg mai repede, procesul e deschis și toată lumea e atentă la drum. Căutăm ziduri mici ca să le spargem imediat. Oamenii sunt permeabili, dispuși să rezolve și să facă. Pentru că uneori cea mai bună campanie nu ține de mărimea clientului sau bugetul de media, ci de timing.
Inclusiv la client se simte în ultimul timp cum scade rentabilitatea investiției – fie că asta înseamnă produs vândut la raft sau like-uri. Scade și calitatea produsului din agenție – suntem plictisiți de reclame; poate ne mai plac niște campanii făcute de colegi, care au fost făcute pentru colegi. Nu putem să mai ignorăm bugete mari vărsate în tracțiune, care vor să împingă la deal o campanie vizibil cumințită, trecută prin prea multe mâini. Un material cu un mesaj adevărat, lucrat de o echipă eficientă cu o producție bună nu are nevoie decât de un push mic ca să ajungă rapid în piață și să devină relevant.
Eu simt că cel mai bun work l-am făcut în locurile în care mi s-a permis să fiu responsabil. Când răspunderea e mai clară, există un “datorită lui” și “din cauza lui” mai vizibil decât atunci când o campanie e semnată de 30 de persoane – unde nu simți o greșeală ca fiind a ta, dar nici premiul că ți se cuvine neapărat ție. Inclusiv relația cu clientul se simte diferit, ca o echipa extinsă pe bune.
Cred că la evaluarea anuală trebuie interogat și procesul intern, nu doar oamenii. Să vedem dacă avem nevoie de fapt de atâtea mâini ca să iasă ceva bine, să încercăm un app nou de project management, și să punem creația relevantă pe primul loc. Ca un proces să fie bun, trebuie să fie întâi simplu și sănătos. Apoi ușor de scalat și upgradat. Într-o industrie care se simte puternic dirijată de studii de piață, eficientizare de bugete, și cucerirea unor teritorii de brand care au rămas necucerite de concurență, cursa asta nu cred ca trebuie privită ca un maraton, ci ca o serie de sprinturi deștepte, unde știm să predăm rapid ștafeta.”, adaugă Vlad Mihai.
Reconfigurarea strategică a diviziei de creație New Moon reflectă creșterea și dezvoltarea continuă a capabilităților creative în cadrul agenției, inclusiv lansarea recentă a diviziei de in-house short-content video production, New Moon Waves. Este o adaptare proactivă la cerințele din ce în ce mai sofisticate ale pieței, subliniind angajamentul agenției de a furniza soluții creative complete ce combină gândirea creativă 360 cu o viziune digital-first.
New Moon este o agenție digital full-service independentă ce crește valoarea businessurilor prin comunicare axată pe un framework de inteligență creativă digitală. Având în portofoliu clienți locali și globali, agenția oferă servicii de digital branding, campanii 360 cu focus în digital, servicii de strategie creativă, brand awareness, comunicare în digital & social media, employer branding, performance, creative writing & storytelling, CSR & sustenabilitate, CRM.