Andreea Florea – Brand Strategy Coordinator – devine partener în cadrul BrandTailors, beneficiind de o participaţie de 10% în acţionariatul firmei. Schimbarea la nivelul acţionarial al companiei vine ca urmare a deciziei managementului BrandTailors de a deschide parteneriatele cu actualii angajaţi aflaţi la conducerea departamentelor interne în vederea asigurării rolului de lider incontestabil pe care firma îl are pe piaţa din România.
„În primăvara anului 2009 mi-am dat seama că Andreea este un om de excepţie cu un potenţial profesional remarcabil. Mi-am dorit, încă de atunci, să o cresc într-un consultant de valoare şi am credinţa că am reuşit, dovadă fiind capacitatea ei de a coordona întreaga activitate de strategie de brand pe care o derulează BrandTailors. Cooptarea ei în structura acţionarială a fost stabilită încă de la sfârşitul anului 2010 şi face parte din planul meu de a-mi forma un succesor la conducerea companiei. Pentru mine, Andreea este atât partenerul meu, cât şi viitorul BrandTailors.” – Beatrice Daniş, Managing Partner
De asemenea, participaţia Andreei Florea în structura acţionarială a BrandTailors reprezintă un considerent important pentru menţinerea şi sporirea traiectoriei evolutive ascendente, din ultimii ani, a companiei şi se întemeiază pe capacitatea remarcabilă a echipei de strategie la conducerea căreia s-a aflat, oficial, începând cu anul 2011, de a livra rezultate notabile la nivelul întregii industrii autohtone de branding.
„Din prima zi la BrandTailors, mi-am asumat poziţia că această companie este propriul meu business. Astfel, accept propunerea de a deveni partener ca pe o provocare: dacă aceasta este într-adevăr afacerea mea, atunci ea trebuie să fie „de pus la raft” în acelaşi mod în care am construit şi voi continua să dezvolt toate programele cu care BrandTailors asigură, în piaţă, caracterul marcant al brand-urilor pentru clienţii proprii. Parteneriatul este, de asemenea, o evoluţie pe orizontală, aceea în care eşti scos din poziţia de simplu angajat al unei firme şi îţi angajezi tu însuţi firma pe o traiectorie pe verticală. E un filtru excepţional pentru întreg procesul de decizie.” – Andreea Florea, Partner, Brand Strategy Coordinator
Andreea Florea este dublu-licenţiată în „Relaţii Internaţionale şi Studii Europene” şi „Comunicare şi Relaţii Publice” în cadrul Universităţii Bucureşti. S-a alăturat echipei BrandTailors în anul 2008, unde a deţinut funcţia de Brand Consultant până la începutul anului 2011 când a fost promovată coordonator al departamentului de strategie de brand al companiei, pentru conceperea, dezvoltarea şi coordonarea implementării unor ample proiecte de consultanţă de brand pentru clienţii BrandTailors. Andreea Florea semnează, de-a lungul ultimilor doi ani, programe de succes precum: programele de rebranding şi activare de brand dezvoltate pentru Rarăul (Albalact), Peak şi Igienol (Interstar Chim), Star (Pepsico) ş.a.