Campania socială „Vino să-i scrii o scrisoare magică lui Moș Crăciun!” a reușit să strângă dorințele a mii de vizitatori ai București Mall și Plaza România.
Aproape 1.700 de scrisori depuse în cutiile poștale din cele două mall-uri au generat o sponsorizare de 25.470 de lei către Fundația Hospice Casa Speranței.
În perioada 2 decembrie 2015 – 10 ianuarie 2016, clienții celor două centre comerciale au fost invitați să-i scrie lui Moș Crăciun, având șansa de a dărui, dar și de a primi cadourile la care ei visează. În cutia poștală de la București Mall au fost depuse 863 de scrisori cu dorințe către Moș Crăciun, iar în cea de la Plaza România, 835 de scrisori. Pentru fiecare scrisoare, Anchor Grup a donat 15 lei către Fundaţia Hospice Casa Speranţei. În total, 25.470 de lei au fost oferiți pentru îngrijirea și consilierea psihologică a mii de pacienți diagnosticați cu boli incurabile. La sfârșitul anului trecut, Anchor Grup, un susținător constant al Hospice Casa Speranței, a donat alți 41.750 de lei pentru acțiunile centrului de îngrijire paliativă.
În cadrul campaniei, au fost îndeplinite 2 dorințe în valoare de 4.500 de lei fiecare, constând în jucării și ținute vestimentare de la magazinele din cele 2 mall-uri.
Anchor Grup, dezvoltatorul centrelor comerciale Plaza România şi Bucureşti Mall, organizează cu regularitate evenimente şi susţine proiecte de responsabilitate socială, fiind un partener activ al multor fundaţii. În luna decembrie 2015, Anchor Grup a donat 12.500 de lei către Fundația Desenăm Viitorul și a continuat să sprijine performanțele sportivilor români, oferind o sponsorizare de 15.000 de lei pentru Federația Română de Gimnastică Ritmică.