International Council of Shopping Centers (ICSC) a desemnat compania Anchor Grup ca finalista la ICSC Solal Marketing Awards la categoria “Community Relations”, cu proiectul “E natural sa-ti pese”, derulat in Plaza Romania in 2008. De asemenea, centrul comercial Shopping MallDova, din Chisinau, Republica Moldova, a fost desemnat intre finalistii la categoria “Grand Opening, Anniversary, Refurbishment or Extension” pentru campania de deschidere a centrului comercial.
Anul trecut, compania Anchor Grup a primit in cadrul aceleiasi competitii medalia de argint la categoria relatii publice pentru campania “Orasul de nisip”, derulata in Plaza Romania, precum si o distinctie speciala, pentru pietele emergente, iar in 2007 a primit diploma de merit la categoria relatii publice.
Premiile ICSC aduc laolalta cele mai bune campanii de marketing ale centrelor comerciale din Europa si recompenseaza cele mai eficiente campanii, iar Premiile Solal sunt vazute ca un etalon al calitatii in intreaga industrie, fiind un reper in identificarea tendintelor in domeniu, premiindu-se nu numai performanta, ci si eficienta. Anul acesta, premiile vor fi decernate in cadrul Conferintei ICSC de la Viena, in data de 18 iunie. Juriul este format din membri internationali ai ICSC, iar la eveniment vor participa o serie de reprezentanti ai industriei de retail din Europa.
{mosloadposition user10}