Mullen anunță numirea Ancăi Iuhas în funcția de Head of Strategy, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate. În noul rol, Anca va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, consolidând produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights, dar și a soluțiilor și activărilor din întreg spectrul marketingului experiential, pe care agenția le oferă.
„Mullen este o agenție cu heritage de strategie de brand și produs creativ bazat pe insights. Ne bucurăm să ne întregim echipa cu un strateg profund, dar modern, curios, și cu o gândire dinamică. Expertiza Ancăi completează perfect talentul creativ al echipei noastre. Alături de Path, unitul nostru specializat în analiza și interpretarea datelor, Anca este pregătită să sprijine strategiile de business și de comunicare ale clienților noștri”, a spus Hortensia Năstase, Vicepresident Group Creative Services, Lowe Group.
„Sunt bucuroasă că m-am alăturat Mullen, unde am găsit o echipă cu care împărtășesc valori și un stil de lucru comun, cu responsabilitate și exigență în tot ceea ce facem, dar și cu fun. Sunt pregătită să creștem nivelul de eficiență a proiectelor, să întărim legăturile dintre brandurile pe care lucrăm și oamenii pentru care sunt construite. Dar nu oricum, ci prin proiecte cu impact pozitiv în societate, cu respect față de oameni și relevante”, a spus Anca Iuhas, Head of Strategy, Mullen România.
Anca este o susținătoare a datelor și insight-urilor în procesul creativ, iar în traseul său profesional a contribuit la adaptarea pe piața locală a unor branduri globale, dar și la construirea unor branduri locale. Printre acestea se numără: Farmec, Beiersdorf (Nivea, Eucerin), BRD SG, Bancpost, Omniasig, Macromex (Corso, La Strada), Napolact, Rompetrol, Petrom, UPC, Biofarm, Bayer, Amigo, Ag Radio Holding (Kiss FM, Rock FM, Magic FM), Cosmopolitan, Arctic & Beko, Mondelez (Milka, Oreo, Tuc). Experiența ei acoperă sectoare diverse precum banking, FMCG, pharma, auto și tobacco, iar knowhow-ul său în strategie include zonele de integrated, digital, advertising și market research.