Peste 200 de invitați au participat la lansarea colecției de primăvară-vară 2013 a tânărului rebel a modei românești, Alexandru Raicu, care la doar 19 ani semnează cea de-a patra colecție.
Anamnesis vorbește despre dualitatea regăsită în esența fiecărui om. Inspirată de cultura japoneză, respectiv de costumul tradițional de gheișă și de cel de samurai, colecția aduce în atenția publicului ținute nonconformiste care prezintă atât latura suavă, cât și cea agresivă și sexuală a femeii.
“A fost un moment realmente magic! Fanteziile mele au prins viață într-un cadru de basm, care a revelat publicului o parte din mine, o parte pe care am ținut-o ascunsă atâta vreme. În esență, am spus o poveste pe care am conceput-o, cu grijă, timp de mai bine de șase luni”, povestește Alexandru Raicu.
Mai mult decât o lansare de modă, evenimentul, care a avut loc la Silver Church Club, a fost un adevărat spectacol vizual – creații de modă, proiecții vizuale și spectacol de dans.
Oaspeții au putut să urmărească, în premieră, spotul video al colecției. Filmul prezintă întâlnirea dintre o tânără și alterego-ul ei; personajul principal trece prin trei etape cheie: fuga, confruntarea și acceptarea.
Prezentarea de modă a fost precedată de un moment artistic ce a ilustrat elementele cheie de inspirație ale designerului. Cu ajutorul proiecțiilor vizuale oferite de Formaje Team, și a momentului de dans, spectacolul a reușit să ilustreze cele două laturi ale femeii – puritatea și versatilitatea, asociate cu in și yo în cultura japoneză.
Prezentarea de modă a avut-o ca prim model pe Maria, o fetiță de doar 4 ani, care a stârnit ropote de aplauze. Au urmat cele 20 de ținute pentru femei. Pantofii au fost creați de către Cristian Albu, iar produsele pentru machiaj au fost oferite de Pro Makeup Shop by Ramona Chiriță.
Materialele colecției Anamnesis sunt fluide, ușoare, caracteristice sezonului de primavară-vară și 100% naturale. Țesăturile se încadrează în tendințele textile și cromatice ale anului 2013. Partea couture a colecției este realizată din shantung de mătase 100% și din organza de mătase, iar partea pret-a-porter conține in, vâscoză și mătase.
Inspirat de estetica urâtului și de formele feminine duse la extrem, Alexandru Raicu a lansat până acum colecțiile Neon Story, Prima Donna și Demonology.
“Mereu am considerat că văd lumea cu alți ochi față de restul oamenilor, că imaginea din mintea mea e oarecum distorsionată. Cred că mereu am avut puterea să văd frumos în ceea ce alții numeau "urât". Astfel, adesea sunt inspirat de natura "sălbatică", de stări și trăiri, care deși devastatoare, scot la iveală niște haine unice prin sensibilitatea pe care o relevă”, a spus Alexandru.
Găsiți mai multe informații pe www.alexandruraicu.com și https://www.facebook.com/AlexanderRaicu.