de Peter Garnry, șeful strategiei pe acțiuni, Saxo Bank
Rezumat: În analiza acțiunilor de azi, aruncăm o privire asupra industriei jocurilor video, care se confruntă în prezent cu un regres pe piețele de acțiuni, deoarece sentimentul s-a înrăutățit puțin în ceea ce privește represiunea chineză a jocurilor și stagnarea consumului de jocuri în lumea dezvoltată, pe măsură ce economiile se redeschid. Întrebarea este dacă eșecul din acest an este o oportunitate de cumpărare. Având în vedere profitabilitatea industriei și perspectivele pe termen lung, rămânem pozitivi referitor la industrie, iar opinia noastră este că investitorii ar trebui să ia în considerare creșterea expunerii la acțiuni din gaming.
Coșul nostru tematic pentru jocuri este cel mai „slab” din acest an, în scădere cu 14,7%, o scădere determinată de o moderație a consumului de jocuri, determinată de redeschiderea economiilor, pe măsură ce vaccinarea ia avânt și ocuparea forței de muncă crește.
Represiunea Chinei în materie de jocuri a determinat, de asemenea, companiile chineze de jocuri să experimenteze prețuri mai mici ale acțiunilor, deoarece investitorii sunt incerti cu privire la impactul pe termen lung. Una dintre potențialele modificări de reglementare zvonite în China este cea referitoare la restricțiile de timp pentru jocuri pentru copiii sub 12 ani, cu limita stabilită la o oră în timpul săptămânii și la două ore în zilele de sărbătoare și în weekend. Se așteaptă ca NetEase, una dintre cele mai mari companii de jocuri din China, să raporteze veniturile chiar azi.
În ciuda acestei moderări a consumurilor de jocuri și a investitorilor care profită, perspectivele pe termen lung rămân puternice, cu un recent raport PwC care subliniază că industria jocurilor și a e-sporturilor va crește cu 32% din 2021 până în 2025.
Netflix se extinde spre jocuri cu baza sa mare de utilizatori, care ar putea spori concurența pentru alte companii existente și ar putea… epuiza jucătorii mai mici cu o distribuție mai mică. Acest interviu TV cu CEO-ul Take-Two Interactive face o descriere bună a tendințelor actuale din industrie.
Coșul nostru de gaming arată o creștere sănătoasă a veniturilor de 30,3% și o creștere a EBITDA de 43,6% a / a, iar analiștii nu și-au redus mult obiectivele de preț, în ciuda scăderii acțiunilor de gaming, ținta prețului median fiind cu 36,6% peste prețurile actuale, sugerând un sentiment puternic. Producătorii de plăci video NVIDA și AMD se numără printre puținele companii legate de jocuri cu un preț negativ sau un preț scăzut față de prețul actual, deoarece constrângerile legate de semiconductori devin acum o piedică în creșterea veniturilor pentru aceste două companii.
Rămânem pozitivi pe termen lung în industrie, iar imaginea generală a evaluării arată, de asemenea, atractivă, combinată cu o profitabilitate puternică în industrie, astfel încât reculul recent ar putea fi un moment atractiv pentru a căuta o nouă expunere la industria de gaming. Riscurile esențiale sunt reglementarea în mod natural mai strictă din China, ritmul mai ridicat al ocupării forței de muncă care reduce consumul de jocuri și ratele mai mari ale dobânzilor care au impact negativ asupra evaluărilor.