Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Analiza MediaIQ: Primul val de Black Friday a generat cu 65% mai mult buzz

mediaiq

mediaiqîn online-ul românesc decât cel de-al doilea

Primul val de Black Friday a generat cu 65% mai multe apariții în mass-media online autohtone față de cel de-al doilea val, arată o analiză de monitorizare realizată de MediaIQ, singurul serviciu românesc de media intelligence. Astfel, pe 22 noiembrie au fost scrise 1.675 de articole despre Black Friday, comparativ cu 590 de articole apărute pe 29 noiembrie.

În social media, menționările legate de Black Friday sunt  comparabile pentru cele două perioade. În data de 22 noiembrie, au fost înregistrate 1.214 de menționări, în timp ce pe 29 noiembrie au existat 1.205 de menționări. Subiectul Black Friday a înregistrat un total de 9.310 de articole online și 7.490 menționări în social media, în intervalul 1-30 noiembrie 2013.

eMAG – cel mai menționat magazin online de IT
În ceea ce privește companiile asociate cu subiectul reducerilor din luna noiembrie, eMAG conduce detașat zona de magazine IT. În perioada 1-30 noiembrie, în contextul Black Friday, au apărut 2.223 de articole despre eMAG și 1.716 menționări în social media. Despre retailer-ul online s-a discutat cel mai mult tot pe data de 22 noiembrie, când au apărut 525 de articole referitoare la eMAG versus 122 de apariții online în data de 29 noiembrie.

În topul celor mai menționate magazine online de IT, în contextul Black Friday, se află și Evomag, F64 și PC Garage. Evomag a înregistrat 855 de apariții în mass-media online în luna noiembrie. Acesta este urmat de F64, cu 646 de apariții, și de PC Garage, cu 279 de articole online.

Domo – cel mai popular magazin de electrocasnice în mass-media online
Unii dintre cei mai mediatizați jucători din zona electrocasnicelor au fost Domo, Flanco și Altex. Primul a înregistrat 1.911 apariții în mass-media online, cu un vârf de expunere atins în 22 noiembrie, când au apărut 324 de articole referitoare la Domo. În perioada 1-30 noiembrie, au existat și 557 de menționări referitoare la Domo, în social media.

Următorul în top este Flanco – acesta a înregistrat un total de 1.383 de apariții online în luna noiembrie, în contextul Black Friday. Dintre acestea, cele mai multe au fost în data de 22 noiembrie – 283 de articole. În social media, Flanco a generat un număr de 359 de menționări valabile pentru luna noiembrie.

Despre Altex au apărut 638 de apariții în luna noiembrie, respectiv 353 de mențiuni pe rețelele sociale.

TinaR – lider detașat în aparițiile online, pe segmentul fashion
În ceea ce privește magazinele de fashion, pe primul loc în topul unora dintre cele mai mediatizate magazine, cu ocazia Black Friday, se află Tina R. Magazinul a înregistrat nu mai puțin de 1.908 de apariții online în perioada 1-30 noiembrie 2013. Acesta este urmat în top de Fashion Days (75 articole online), Matar (41 articole online) și Zorile Store (35 articole online).

Cărturești – cea mai mare expunere dintre librăriile online
În ceea ce privește librăriile online, cel mai mult s-a scris în luna noiembrie despre Cărturești (674 de articole online și 106 menționări în social media), urmat de Nemira (477 de apariții online), Curtea Veche (411 apariții) și Elefant.ro (313 apariții).

Alte subiecte hot ale lunii noiembrie
Printre subiectele amplu dezbătute în mass-media online de la noi în luna noiembrie se numără și: cazul Roșia Montană (5.925 articole), scandalul generat de Cheloo la X Factor (759 articole) și vizita oficială a premierului chinez în România (615 articole).

Bucuresti, 03.12.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.